We leveren in de meeste gevallen* af volgens onderstaand schema: (tabel onderaan)
Afhalen op Vrijdagmiddag (dat is hier het geval): Eerste bezorgpoging Dinsdagmiddag of -avond...
Er moet echt nog een weekendje overheen

Yapi schreef:ZOOOOOOOO, het gaat snel, vandaag heb ik als eerste de naakte flesjes mogen aanschouwen...
het sijpelde langzaam tot me door... ik heb er weer zin in![]()
dus voor alle Belgen, jullie pakje is reeds in mijn bezit. Ik stuur jullie straks allemaal een mail wat voor jullie de makkelijkste verzending is. Kiala vorige keer werkte perfect, mochten er zijn die toch liever aan deur geleverd zien, laat iets weten dan via antwoord op de mail!
Liefhebbers die niet ver van Brugge wonen, kunnen natuurlijk zelf om hun pakje komen/bij passeren hun pakje aan de deur krijgen.
Geen elfstedentocht dit jaar, maar HWF VBT 5 gaat gewoon door
Piet schreef:Hier dan alvast een voorproefje... kijkje: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-5: Algemene info.
Banzai schreef:Piet schreef:Hier dan alvast een voorproefje... kijkje: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-5: Algemene info.
Aan de kleur te zien zie ik alvast welk soort malt er niet tussen zit
Banzai schreef:Piet schreef:Hier dan alvast een voorproefje... kijkje: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-5: Algemene info.
Aan de kleur te zien zie ik alvast welk soort malt er niet tussen zit
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-5”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten