thijs100 schreef:Top whisky hoor! Ook mijn eerste Glen Garioch. Zeker een aanzetje om daar eens meer van te gaan proberen.
Hier ben ik het volledig mee eens.
thijs100 schreef:Top whisky hoor! Ook mijn eerste Glen Garioch. Zeker een aanzetje om daar eens meer van te gaan proberen.




Piet schreef:Willem vd K schreef:Misschien hanteren we dan verschillende definities van complex. Ik vind de complexiteit van een whisky (ja, het is een spectrum geen exact kenmerk) te beoordelen aan de hand van de hoeveelheid verschillende smaken en geuren en/of de verandering hiervan. Sommige whiskys blijven exact gelijk, anderen hebben meerdere gezichten. Dat vind ik complex. In mijn beoordeling was deze whisky dat zeker. Maar zoals je ondertitel al zegt......
... (ja, het is een spectrum geen exact kenmerk)... Ik vind het wel degelijk een kenmerk hoor en een heel belangrijk.
Hier mijn definitie: Complexiteit van whisky als structuur-element. En wellicht ook een betere plek voor een specifiek diepgaande discussie hierover

jonker8011 schreef:Een snelle google search zegt wel overal "sold out"
Iemand al een fles te koop gezien ergens?
Willem vd K schreef:Het aroma doet me denken aan iets mufs. Een vieze kattenbak, of natte kleding die te lang in een tas hebben gezeten.


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-5”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten