Sample beviel goed. Gokken naar de fles begin ik nog maar niet aan
De bellenschuim test ga ik bij sample 2 eens proberen.

Deunemans schreef:Verdorie,
sample 1 nog niet kunnen proeven, maar de geboorte van mijn dochter vind ik wel een legitieme reden![]()
Deze blijft nog eventjes ongeopend staan en zal pas later alle notities eens goed doorbladeren.
Het is weer een bonte verzameling van notities, heerlijk. Op naar Sample 2!

Alwin schreef:Het sample doet me wat denken aan de Longmorn 16, deze heeft ook kenmerken zoals mout, brood en een romig mondgevoel.

Otje schreef:Prima prijs voor deze whisky, geloof rond de 30e. Zal de andere experimental batch ook eens proberen.

Soundwave schreef:waaaaat? Mijn god wat zat ik er ver naast zeg. Qua notes niet zo heel erg ver van Glaser en Serge, maar dat het een blend is waarvan een deel ook nog op first fill sherry, dat had ik echt niet zien aankomen. Had ook weer de domme fout gemaakt bij het proeven om de mogelijkheid van blends volledig te negeren, terwijl die er in eerdere vbt's ook in hebben gezeten.
tijdens het IWF wel die andere geproefd trouwens, die vond ik toen niks, had beter deze kunnen proberen. chapeau voor degenen die in de juiste richting zaten.

C C K schreef:Soundwave schreef:waaaaat? Mijn god wat zat ik er ver naast zeg. Qua notes niet zo heel erg ver van Glaser en Serge, maar dat het een blend is waarvan een deel ook nog op first fill sherry, dat had ik echt niet zien aankomen. Had ook weer de domme fout gemaakt bij het proeven om de mogelijkheid van blends volledig te negeren, terwijl die er in eerdere vbt's ook in hebben gezeten.
tijdens het IWF wel die andere geproefd trouwens, die vond ik toen niks, had beter deze kunnen proberen. chapeau voor degenen die in de juiste richting zaten.
Tja, misschien is het een kleine troost dat Compass Box vaak Clynelish gebruikt voor hun blends?

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-5”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten