En een "eindoordeel" in de poll/discussie "Conclusies en afsluiting" lukt altijd
Je staat er bij en kunt ook bij de Betaal info.
Tevens even je NAW-gegevens naar Peat.
Teller nu op 33.
-Roy- schreef:33 mooi getal.


Banzai schreef:Ik denk dat ik ook nog wel 2 vrienden heb die willen meedoen. Heb vandaag een whiskywandeling en zal het eens checken met hen.

Otje schreef:In dat geval wil ik wel een 2e pakket, Piet. In m'n whiskyclub willen er wel een paar proeven.
Banzai schreef:Ik denk dat ik ook nog wel 2 vrienden heb die willen meedoen. Heb vandaag een whiskywandeling en zal het eens checken met hen.

edwin1973 schreef:Banzai schreef:Ik denk dat ik ook nog wel 2 vrienden heb die willen meedoen. Heb vandaag een whiskywandeling en zal het eens checken met hen.
Is het een eind lopen?![]()
Fijne wandeling toegewenst![]()

Piet schreef:Banzai schreef:Ik denk dat ik ook nog wel 2 vrienden heb die willen meedoen. Heb vandaag een whiskywandeling en zal het eens checken met hen.
Hi Alex, mocht je wat weten dan hoor ik het graag. Ik hoop deze week een begin te maken met samplen van een paar expressies (moet e.e.a. spreiden) en dan staat het aantal.
Geldt ook voor jou Arigo
Piet schreef:Geldt ook voor jou Arigo
whiksy schreef:Yes, zet Whiksy-3 maar op de lijst


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-5”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten