Yapi schreef:Ik denk te weten wat het is maar Piet kan dit bevestigen na de bekendmaking
Als je 'A' zegt moet je ook 'B' zeggen.

Yapi schreef:Ik denk te weten wat het is maar Piet kan dit bevestigen na de bekendmaking

johan brugge schreef:Is er eigenlijk überhaupt iemand die een beetje in de buurt zit?
Piet schreef:Yapi schreef:Ik denk te weten wat het is maar Piet kan dit bevestigen na de bekendmaking
Dat durf ik nu al wel te zeggen. Negatief hoor

johan brugge schreef:jama jama, gaan we mekaar nu al PB's sturen met verwijzingen ja?![]()

Piet schreef:johan brugge schreef:Is er eigenlijk überhaupt iemand die een beetje in de buurt zit?
Ja hoor, "een beetje". Nu ga ik even naar bed. Tot straks...
johan brugge schreef:jama jama, gaan we mekaar nu al PB's sturen met verwijzingen ja?![]()
Piet schreef:johan brugge schreef:jama jama, gaan we mekaar nu al PB's sturen met verwijzingen ja?![]()
Er worden wel eens PB's verstuurd, ook ten tijden van een VBT, maar nu niet bepaald waaruit een "voordeel" te halen valt, zoals je in de reactie van Bart kunt lezen.
whiksy schreef:Hé, is de cloud nu gebaseerd op woorden die 2x voorkomen? De vorige keren toch op woorden die 3x voorkwamen?
whiksy schreef:hmmm... Toch een small batch bourbon dan? (of ik lees je hint niet goed)

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-4”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten