MarcelE schreef:Maar gelukkig roken er meerdere sherry, dus ben weer gerustgesteld.
Ik rook niet specifiek sherry, maar wel marshmallows. Als ik dat opschrijf duidt dat 9 van de 10 keer op Oloroso.
MarcelE schreef:Maar gelukkig roken er meerdere sherry, dus ben weer gerustgesteld.

Soundwave schreef:Ik rook ook geen turf, maar wel rook hoor
Ook leuk om weer te zien dat ik weer wat overeenkomsten heb in notities met dezelfde mensen als bij de vorige VBT's. (Yapi?)
MarcelE schreef:Ik ben ook reuze benieuwd, ook geen turf geroken overigens.
Na het lezen van de 1e paar besprekingen ging ik kijken of ik wel het juiste flesje had geopend haha.

Soundwave schreef:Ik rook ook geen turf, maar wel rook hoor
Ook leuk om weer te zien dat ik weer wat overeenkomsten heb in notities met dezelfde mensen als bij de vorige VBT's. (Yapi?)

Ben benieuwd welke whisky het betreft.
Yapi schreef:Soundwave schreef:Ik rook ook geen turf, maar wel rook hoor
hehe, ja. Had ook in geen 100 jaar turf, wel rook van hout (houtlijm). Een paar zaken op het randje, maar steeds positief, zoals die FWP van Bram of de lijm. Tja, die lowlanderassociatie. Dat is puur de combinatie romigheid tropisch fruit. En sherry had ik dus niet, wel heel erg complex fruit, maar geen sherry. Dus als het iets met sherry is...
whiksy schreef:Hmm, zal 't verschil tussen rook en turf nog eens goed doorlezen.
Leuk om alle notities te zien, veel raakvlakken en ook opmerkelijke verschillen. Grappig dat de Bladnoch vaak wordt genoemd, heb 'm nooit geproefd en puur uit de literatuur (whisky classified) getrokken. Goed boek blijkbaar. Of velen die hetzelfde boek hebben![]()
Supernieuwsgierig naar de uitslag.
Piet schreef:Ik had deze jaren geleden eens geproefd en ik kon me nog prima vinden in de notitie van destijds.
Kay schreef:Blijkbaar ben ik niet de enige die lijm ruikt
Jorrit"
Wel leuk om te lezen dat bijv. JayDie ook laurier terugvond in dit sample[/quote]
Dat doet mij altijd gelijk denken aan Ardmore
[quote="brebe schreef:Wel grappig dat het percentage varieert van 40 - 58%.
Yapi schreef:op het randje van die o zo beruchte FWP bij binnenkomst

Yapi schreef:op het randje van die o zo beruchte FWP bij binnenkomst
JayDie schreef:Help me even... FWP?![]()

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-4”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten