HWF Virtuele Blind Tasting-4: Sample-1 (±18 t/m 23 sep)
-
liefmans
- Senior

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-4: Sample-1 (±18 t/m 23 sep)
kan deze middag om mijn samples, vanavond ga ik in Antwerpen bij de maltlovers naar een springbank tasting en morgen middag is het tasting hier in Lokeren van de green door.
Proeven van sample 1 zal vrees ik maar voor maandag zijn.
0 x
liefmans schreef:kan deze middag om mijn samples, vanavond ga ik in Antwerpen bij de maltlovers naar een springbank tasting en morgen middag is het tasting hier in Lokeren van de green door.
Das alvast goed nieuws! Hopelijk zijn de andere 3 kiala-deals ook rond vandaag!
smakelijk dit weekend (Springbank. Geweldig)
0 x
liefmans schreef:Proeven van sample 1 zal vrees ik maar voor maandag zijn.
Ja je bent er maar druk mee met zo'n hobby
Dan hoop ik dat je maandagavond vóór 20:00 een notitie stuurt..... Misschien gaat het dan toch nog lukken qua timing
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Zopas mijn pakketje afgehaald aan het Kialapunt, van harte bedankt Bart.
Proeven en notitie sample 1 zal voor zondagavond zijn
Proeven en notitie sample 1 zal voor zondagavond zijn
0 x
al eerste N&T achter de rug... toch moeilijk, met zo'n bonbon in het glas!
0 x
Notitie verzonden; benieuwd of ik in de juiste richting zit (hoewel dit niet het doel is, wel voor mij persoonlijk leuk te weten of mijn smaakprofiel klopt) 
0 x
- Dutch-Drammer
- Senior

Gisteren avond even lekker met wat Jazz op de achtergrond Sample-1 besnuffeld en geproefd,
vanochtend het lege glas nog even besnuffeld, dit gaf verder geen nieuwe info voor de notities alleen maar een bevestiging van hetgeen ik gister avond al "opgeslagen " had.
Erg leuk om het nu eens serieus proberen te beschrijven wat je meent te herkennen in de whisky, dit worden dan ook mijn eerste echte serieuze N&T aantekeningen ever.
Met vrienden eerder wel eens een whisky besproken onder het drinken ervan maar dat is toch anders.
Deze eerste "notes" worden vanmiddag nog aan Peat toegezonden
vanochtend het lege glas nog even besnuffeld, dit gaf verder geen nieuwe info voor de notities alleen maar een bevestiging van hetgeen ik gister avond al "opgeslagen " had.
Erg leuk om het nu eens serieus proberen te beschrijven wat je meent te herkennen in de whisky, dit worden dan ook mijn eerste echte serieuze N&T aantekeningen ever.
Met vrienden eerder wel eens een whisky besproken onder het drinken ervan maar dat is toch anders.
Deze eerste "notes" worden vanmiddag nog aan Peat toegezonden
0 x
'T zal voor mij ten vroegste morgen avond kunnen. Evt. iets later publicatie van de notes ? Rond 22u ofzo?
Nogal krap qua timing maar lukt wel.
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

BWhisky schreef:'T zal voor mij ten vroegste morgen avond kunnen. Evt. iets later publicatie van de notes ? Rond 22u ofzo?
Anders bij je ontbijt morgenochtend
0 x
BWhisky schreef:'T zal voor mij ten vroegste morgen avond kunnen. Evt. iets later publicatie van de notes ? Rond 22u ofzo?
...of zelf niet tot je hem geproefd hebt de gepubliceerde notes cq. dit topic lezen
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik denk dat ik ga passen voor dit sample. Ik zit met een verkoudheid. Ik hoop later deze week nog een notitie te plaatsen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Banzai schreef:BWhisky schreef:'T zal voor mij ten vroegste morgen avond kunnen. Evt. iets later publicatie van de notes ? Rond 22u ofzo?
Anders bij je ontbijt morgenochtend
's ochtends is je neus wel fris! Als je echt goed wilt ruiken en proeven moet je dat zeker 's ochtends doen, ja. Uurtje na je ontbijt ofzo. Maar qua werk en andere bezigheden lijkt me dat dan weer niet aan te raden
0 x
Willem vd K schreef:'s ochtends is je neus wel fris!
Nou, ik ben blij dat ik het vanavond nog heb kunnen redden. Morgen er weer vroeg uit.
Die frisse neus krijgt morgen wel koffie. En eventueel het lege glas, maar dan is het te laat om nog te corrigeren
0 x
Eerste notitie ingestuurd!
Ben nu heel erg nieuwsgierig geworden naar de bevindingen van anderen, kan niet wachten. Nog ongeveer 2cl over gehouden om opnieuw te proeven na de bekendmaking. Nu een geschikte dram vinden om de avond mee af te sluiten 
Ben nu heel erg nieuwsgierig geworden naar de bevindingen van anderen, kan niet wachten. Nog ongeveer 2cl over gehouden om opnieuw te proeven na de bekendmaking. Nu een geschikte dram vinden om de avond mee af te sluiten 
0 x
De notities stromen nu binnen
Omdat twee proefpanelleden in Vlaanderen het pakket nog niet hebben. Morgen xlrider en hopelijk ook morgen maar wellicht zelfs pas dinsdag voor Liquid_Gold, wil ik de publicatie van de notities in elk geval uitstellen tot dinsdagavond (±20:00uur) zodat ze ook nog gelegenheid hebben een notitie in te sturen.
Omdat twee proefpanelleden in Vlaanderen het pakket nog niet hebben. Morgen xlrider en hopelijk ook morgen maar wellicht zelfs pas dinsdag voor Liquid_Gold, wil ik de publicatie van de notities in elk geval uitstellen tot dinsdagavond (±20:00uur) zodat ze ook nog gelegenheid hebben een notitie in te sturen.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-4”