HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-3: Voorbereiding

De derde "blinde" forum-proeverij.
Miss_Jline
Actief lid
Actief lid

Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-3: Voorbereiding

Ongelezen berichtdoor Miss_Jline » 23 Feb 2013, 14:25

Hier is het pakje donderdag aangekomen. De overbuurvrouwen hebben er een paar uurtjes op gepast, voordat ik het op kwam halen.
Ik wil van dit weekend proberen te starten met proeven, zodat ik wat speling heb op het moment dat er iets tussen komt.
Dus.... spannend.
Tot nu toe nog alle flesjes dicht, maar wel uitgepakt en in de whiskykast gezet.

Greetz,
Jacqueline.
0 x

Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 23 Feb 2013, 14:38

woehoeee heb er zin in!

Afbeelding

Het is gelukkig veilig aangekomen. Dat ondanks de verschrikkelijk horkerige SelektVracht bezorger, die helemaal gefrustreerd was dat hij 3 bezorgpogingen heeft moeten doen en nog voor ik 2 trappen af was gelopen al bij de buren begon te bonken op de deuren en vroeg of mijn bel het wel deed. Wat mij betreft in de toekomst gewoon paar euro erbij en lekker met PostNL, kun je zelf nog tijdens het verzendproces eventueel het adres aanpassen en als je het een keer gemist hebt direct online bepalen of je het wil veranderen.
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Re: Bezorging pakketten in Nederland en België

Ongelezen berichtdoor Piet » 24 Feb 2013, 13:51

Piet schreef:Ik heb van DHL inmiddels bevestiging dat er 32 (update: za 15:00 uur) van de 34 pakketjes zijn afgeleverd aan de geadresseerde of aan buren.

Netjes. Ik kan on-line zien dat voor de 2 nog resterende NL (DHL) pakketten geldt: "Bezorgdag is volgens afspraak gewijzigd.".

Het wachten is dus nog op levering van het laatste (PostNL) pakket in België en dat terwijl de eerste leveringen daar eerder waren dan in Nederland :o
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.

Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Yapi » 25 Feb 2013, 12:10

En ook bij mij is het pakje aangeboden geweest. Heb het uiteraard niet geweigerd :hoera

ben eens benieuwd, ga deze week ook al aan de slag denk ik, wordt een rustige week, dus heb tijd!
0 x
Afbeelding

Levenswater
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Levenswater » 25 Feb 2013, 16:50

Helaas afgelopen weekend niet begonnen met het eerste sample. Ben zodanig verkouden dat ik er waarschijnlijk weinig van kan maken en dat is natuurlijk zonde.
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 25 Feb 2013, 18:21

Tijd genoeg!! 8-)
0 x
Afbeelding

jan valk
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor jan valk » 26 Feb 2013, 10:41

dat maakt toch niet uit, het is mijn eerste x dus ik zal er helemaal geen chocola van maken.......

het is gewoon leuk om te doen, en leerzaam! ik houd iig 1/2 over zodat na de bekendmaking en de reviews ik de sample nog een x kan proeven en zo kan kijken of ik dan smaken en reuk herken die anderen hebben gevonden. Ik vind het een leuk leer proces!
0 x
Afbeelding Sláinte

Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 26 Feb 2013, 16:08

haha nou ga er maar van uit dat met 40 blind tasters (van newbie tot zeer ervaren) bij sommige samples zo'n beetje elk mogelijk denkbare geur of smaak uit de bekende smaakwielen wel minimaal 1x genoemd wordt
0 x

jan valk
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor jan valk » 27 Feb 2013, 08:16

dat is ook het leuke, en achteraf kijken of je het zelf er ook uit kan halen. Ik zie er naar uit :goedgedaan
0 x
Afbeelding Sláinte

OJH
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor OJH » 28 Feb 2013, 22:22

Ook die van mij weer in perfecte staat ontvangen :goedgedaan , ondanks die :boos van DHL, die weigeren te bezorgen op de momenten die je online aangeeft.
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 01 Mar 2013, 17:05

OJH schreef:Ook die van mij weer in perfecte staat ontvangen :goedgedaan , ondanks die :boos van DHL, die weigeren te bezorgen op de momenten die je online aangeeft.

Ja je bent echt de aller laatste .... nu zijn we compleet ! ... de eerste twee notities voor #1 zijn zelfs al binnen....
0 x

Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Yapi » 01 Mar 2013, 18:51

Piet schreef:
OJH schreef:Ook die van mij weer in perfecte staat ontvangen :goedgedaan , ondanks die :boos van DHL, die weigeren te bezorgen op de momenten die je online aangeeft.

Ja je bent echt de aller laatste .... nu zijn we compleet ! ... de eerste twee notities voor #1 zijn zelfs al binnen....

die van mij volgt ook weldra snel. Nog even een 2de drammetje proeven.
0 x
Afbeelding

Piet
Moderator
Moderator

Plaza 33 als het om klantgerichte service gaat

Ongelezen berichtdoor Piet » 03 Mar 2013, 10:10

Over dit probleempje (±14 feb) met de verpakking en verzending van flesjes door de leverancier: viewtopic.php?f=640&t=3511&start=90#p41644
Piet schreef:M.b.t. mijn klacht staat op de site: We streven ernaar om op alle aanvragen zo spoedig mogelijk te reageren. Normaal gesproken op werkdagen binnen 24 uur.
Het is nu 4 dagen geleden :HitHead

QPO-80-03 schreef:Het is bizar, maar ja... service.. in deze tijd NOT.

Het zal mij niets verbazen als je geen reactie krijgt.

Eerlijk gezegd verbaast het mij wel. Maar inderdaad ik betrap mezelf vaker op dit soort, helaas steeds frequenter, onterecht vertrouwen in "de mensheid". Inderdaad, bizar is nog het beste woord :shock:
Voor VBT-2 was het helemaal top. Alvast maar uit gaan kijken naar een andere leverancier

Ik had het niet verwacht maar je verwachting is uitgekomen.
Op mijn klacht én suggesties voor verbetering en de vraag of het volgende keer anders kan is niet gereageerd !
Ik heb niets geclaimd of zo alleen informatie gegeven en verzocht of het in het vervolg anders kan.
Op de 2de en 3de herinnering via de site ook geen enkele reactie.

Ik heb ze al de tijd het voordeel van de twijfel gegeven maar kan nu wel zeggen dat het gaat om http://www.plaza33.com/shop/
Op de site staat "Wij beantwoorden alle vragen!".

Pas nadat ik ook enkele emails heb verstuurd kwam er één reactie.
De strekking daarvan is dat het ook allemaal niet zo eenvoudig is en zij afhankelijk zijn van leveranciers en dat zij er alles aan doen, zodat het eigenlijk geen probleem kan zijn.
Bovendien ben ik de eerste en enige klant die hiermee een probleem heeft "Na bijna 34000 bestellingen geleverd te hebben, bent u de eerste die hierover klaagt."
Alsof dat allemaal bestellingen van open flesjes waren waarin ze flinters hebben gestopt :HitHead

En geen antwoord op mijn vraag of het volgende keer anders kan, bijvoorbeeld door toepassing van mijn voorgestelde eenvoudige en kosteloze maatregelen !
Dus toch nog één maal de moeite genomen en gevraagd of ze b.v. mijn eenvoudige suggesties voor verbetering willen gebruiken voor een volgende bestelling (b.v. folie er overheen halen alvorens de vulling er overheen te gooien).
Daarop heb ik dus wederom geen enkele reactie gekregen.

Ik probeer het te begrijpen maar dat lukt me echt niet :Scratch
Ik heb inmiddels een andere leverancier gevonden voor VBT-4 en verder.
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 03 Mar 2013, 12:21

Onbegrijpelijk!! :?
0 x
Afbeelding

ikpatje
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor ikpatje » 07 Mar 2013, 23:10

Soundwave schreef:
Afbeelding

Een onrechtstreeks vraagje aan de kenners , wat doe je met deze proefflesjes als ze eenmaal leeg zijn ,
maw hoe krijg je die 200% smaak-en reukloos voor hergebruik met een ander (type) whisky of kipper je ze toch maar beter weg ?
0 x
Afbeelding

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-3”