totalatool schreef:....ga jij zitten hinten dat dit wel eens een Japanner kon zijn?
Zo zie je maar weer hoe multi-interpretabel het zelfs alleen maar wijzen op een feitelijke constatering kan zijn

totalatool schreef:....ga jij zitten hinten dat dit wel eens een Japanner kon zijn?

Piet schreef:Maar "we" zijn het er wel over eens dat het een Schotse Single Malt isIk meen in geen enkele notities iets anders gezien te hebben
JayDie schreef:Nee, dat is niet gezegd toch? Wellicht dat alle gokjes die gewaagd zijn Single Malts zijn, maar daarmee is niet gezegd dat je per definitie denkt dat het een Single Malt ís, toch![]()

Yapi schreef:ps ik ben er zelf ook in geslaagd zo'n leuk avatartje te maken! Nice, veel persoonlijker op die manier!

Piet schreef:Ik heb het Mattie al laten weten, ik denk dat "bloemig", "bloemen" of "floraal" in de Wordcloud ontbreekt. Wordt meerdere keren genoemd maar wel in verschillende termen. Vandaar het ontbreken waarschijnlijk.
Het viel me op omdat het ook in mijn notitie staat en het toch wel een kenmerkende component is van deze whisk(e)y.
PS: Inderdaad Bart
johan brugge schreef::offtopicYapi schreef:ps ik ben er zelf ook in geslaagd zo'n leuk avatartje te maken! Nice, veel persoonlijker op die manier!
Nog een geluk dat je deze morgen geen foto van jezelf hebt gemaakt, want zoals je er toen uitzag ...
De gemorste whiskey oplikken van het keukenaanrecht.
Soundwave schreef:Ontopic: Piet! Je hebt toch niet Matti al verklapt wat het is en de rest nog niet?
Yapi schreef: ja zo ben ik dan wel weer haha. Skikousen, Kamerjas, Bril, haar in de war, baard, uhu, we waren weer in orde vanmorgen
OpiumX schreef:Blijft opvallend dat ook bij deze sample niet iedereen turf oppikt

OpiumX schreef:Zou overigens wel mooi zijn als het een Bowmore is. Velen noemen deze distillery als donateur van de sample.
brebe schreef:Tenzij je natuurlijk net de hele dag vis hebt lopen fileren
totalatool schreef:Goh, da's toevallig dat je dat nou zegt.

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-3”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten