Soundwave schreef:Dan weten we in ieder geval dat we niet met iets super exclusiefs te maken hebben
Ja en nee
Soundwave schreef:Dan weten we in ieder geval dat we niet met iets super exclusiefs te maken hebben
MarcelE schreef:Ik vind sherry best lekker en drink het ook regelmatig, met name dan de cream en medium (heb het liever wat zoet, niet droog).
Heb zelfs vandaag nog een fles gehaald maar ik vond het in deze whisky toch wel een vreemde combi.
Nu ben ik niet zo bekend met sherried whiskies maar zijn ze allemaal richting deze whisky? (welke het ook mag zijn, we weten het morgen)
Of welke is een goede starter? (heb al eens een Aberlour 10Y gehad, vond die wel goed, maar had er een HP 12Y naast staan en dat was meer mijn ding).

Piet schreef:Soundwave schreef:Dan weten we in ieder geval dat we niet met iets super exclusiefs te maken hebben
Ja en neeDit is absoluut té kort door de bocht
OpiumX schreef:Wederom hele verschillende percepties, maar niemand proeft turf dus zal dat er echt niet in zitten.
Kay schreef:OpiumX schreef:Wederom hele verschillende percepties, maar niemand proeft turf dus zal dat er echt niet in zitten.
O nee? Ik heb me althans een paar keer verbaasd toen ik het woord 'turf' in een notitie tegen kwam...

Kay schreef:Zou me verbazen bij zo'n uitgesproken karakter.

Willem vd K schreef:Hoe laat komt de onthulling Piet? Ik ben nu wel héél benieuwd geworden!

Piet schreef:MarcelE schreef:Ik vind sherry best lekker en drink het ook regelmatig, met name dan de cream en medium (heb het liever wat zoet, niet droog).
Heb zelfs vandaag nog een fles gehaald maar ik vond het in deze whisky toch wel een vreemde combi.
Nu ben ik niet zo bekend met sherried whiskies maar zijn ze allemaal richting deze whisky? (welke het ook mag zijn, we weten het morgen)
Of welke is een goede starter? (heb al eens een Aberlour 10Y gehad, vond die wel goed, maar had er een HP 12Y naast staan en dat was meer mijn ding).
Of het een goede starter is op ±60% weet ik niet maar mijn stokpaardje in deze, als het iets meer mag kosten, de Aberlour a'bunadh, NAS, OB (±€50 zie ook de recente prijs-discussie) .

Piet schreef:Willem vd K schreef:Hoe laat komt de onthulling Piet? Ik ben nu wel héél benieuwd geworden!
Rond 19:00... dat is zo'n beetje te doen gebruikelijk geworden... kan er nog even gespeculeerd worden. Ik las al Schotland, Japan en Nederland dus er blijft nog genoeg over
Levenswater schreef:Wordt er voor deze ook nog een Wordcloud gemaakt? Ben wel erg benieuwd hoe die er uit ziet.

Kay schreef:[Rokerigheid] herkende ik er nou echt niet in. Was ook de eerste sample van de 6 waarbij ik geen ziltigheid waarnam, maar ook dat komt in enkele notities voor. Kortom, een veel leuker sample dan de PC10 waarbij vrijwel iedereen het met elkaar eens was
Ik herkende het er namelijk ook niet in, maar ik ben al vaker op het verkeerde been gezet deze VBT.Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-3”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast