Yapi schreef:Dat zou straf zijn, René. Ik vermoed dat ik em niet heb
Wij hebben dan ook een heel andere collectie dan jij, hè Bart! René zijn smaak leunt veel meer aan bij de mijne dan die van jou. Similar minds ..., weet je wel?

Yapi schreef:Dat zou straf zijn, René. Ik vermoed dat ik em niet heb

johan brugge schreef:Yapi schreef:Dat zou straf zijn, René. Ik vermoed dat ik em niet heb
Wij hebben dan ook een heel andere collectie dan jij, hè Bart! René zijn smaak leunt veel meer aan bij de mijne dan die van jou. Similar minds ..., weet je wel?

Kay schreef:Wat een saamhorigheid deze keer, zowel wat scores als wat herkomst betreft. Zou een mooie zijn als we er met z'n allen compleet naast zitten

johan brugge schreef:Ha, straks is het zo'n Nikka Black of zo.

johan brugge schreef:Ik moet BWhisky voor een stuk gelijk geven als hij zegt dat hij sample 2 niet bijster complex vindt. Maar ik vind hem best lekker. Maar René, dit is echt geen Clynelish OB! No way.

Yapi schreef:Ik lees wel namen als Port Charlotte waar ik bitter weinig ervaring mee heb, en geturfde Bruichladdich al evenzeer... Zou best wel kunnen.
johan brugge schreef:Yapi schreef:Ik lees wel namen als Port Charlotte waar ik bitter weinig ervaring mee heb, en geturfde Bruichladdich al evenzeer... Zou best wel kunnen.
Ik heb ook even gedacht aan dat laatste. Maar ik zou het toch de max vinden moest iedereen er grandioos naast zitten!

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-3”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten