Matti schreef:Mooi zebra-patroon, ik zeg bourbon/sherry/bourbon/sherry/bourbon/sherry
Maar goed dat het label het meeste afdekt
Overigens werden er een aantal enkele weken geleden tijdens de vrieskouw afgeleverd en die waren dus echt troebel
Matti schreef:Mooi zebra-patroon, ik zeg bourbon/sherry/bourbon/sherry/bourbon/sherry

Piet schreef:
Overigens werden er een aantal enkele weken geleden tijdens de vrieskouw afgeleverd en die waren dus echt troebel![]()
... als dat er is...Soundwave schreef:Ben inderdaad naast de samples an sich ontzettend benieuwd wat het overal thema of verband tussen de samples gaat zijn!
Piet schreef:Een waarheid als een koe ... Murphy never comes alone..... Wel op een heel ander vlak maar dan is het zijn kleine broertje (of beroerdje).
Piet schreef:België gaat per PostNL maar Nederland ga ik nu met DHL verzenden. De NAW moet daarvoor wel ingevoerd worden in het on-line adres boek etc..... En hoewel ik niet verwacht dat ik de eerste ben die dat doet, vind ik daar nog wel wat vreemde zaken cq probleempjes.
Daarna kunnen de labels geprint worden (moet met standaard DHL-label en niet mijn mooie versie) en de pakjes verder dichtgeplakt.... en weggebracht.... ± midden volgende week

johan brugge schreef:Ik ben blij dat jij alles op je neemt, Piet!! Chapeau trouwens.

Soundwave schreef:Piet, ik ga je denk ik binnenkort vragen of je misschien een keer mee wil doen aan een usability onderzoekje. Ik ben als interactieontwerper al een paar jaar betrokken bij het ontwikkelen van nieuwe verzendplatformen voor zowel particulieren als zakelijke gebruikers (bij een bepaalde postverzender) en volgens mij heb jij genoeg nuttige feedback op dit soort applicaties als ervaringsdeskundige
Soundwave schreef:Piet, ik ga je denk ik binnenkort vragen of je misschien een keer mee wil doen aan een usability onderzoekje. Ik ben als interactieontwerper al een paar jaar betrokken bij het ontwikkelen van nieuwe verzendplatformen voor zowel particulieren als zakelijke gebruikers (bij een bepaalde postverzender en volgens mij heb jij genoeg nuttige feedback op dit soort applicaties als ervaringsdeskundige
jan valk schreef:RESPECT PIET!

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-3”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten