HWF VBT-3: Ik doe mee!
Re: HWF VBT-3: Ik doe mee!
Zoals te zien in Virtuele Blind Tasting-3: Inschrijvingen loopt het in de, nu precies twee dagen, al aardig binnen ook qua betalingen.
Ook gaan we snel in de richting van het minimum vereiste aantal deelnemers van 28 (hoewel ik ook daar inmiddels flexibel in zit).
Ook gaan we snel in de richting van het minimum vereiste aantal deelnemers van 28 (hoewel ik ook daar inmiddels flexibel in zit).
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1657
- Lid geworden op: 05 Mei 2012, 00:58
- Locatie: Den Haag
- Contact:
Re: HWF VBT-3: Ik doe mee!
Oow damn laatste dagen toch weer vergeten naar dit topic te kijken, maar geloof nog net op tijd:
Ik doe mee! (en schakel snel even een mailnotificatie in)
Ik doe mee! (en schakel snel even een mailnotificatie in)
0 x
-
jonker8011
- Senior

- Berichten: 153
- Lid geworden op: 29 Aug 2011, 21:12
Re: HWF VBT-3: Ik doe mee!
Ik trek mijn deelname, helaas, weer in. Ik had nog niet betaald, dus dat scheelt. Volgende keer hopelijk wel weer...
0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

- Berichten: 2737
- Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
- Locatie: Zaandam
- Contact:
Re: HWF VBT-3: Ik doe mee!
Allen,
Door diverse omstandigheden [geen dramatische gelukkig] een tijd[je] niet op het forum geweest.
Ik zie dat ik net op tijd weer terug ben om aan te haken bij editie 3.
Indien de inschrijving nog open is wil ik graag weer meedoen.
Ga ik even ondertussen uitzoeken wat ik nog meer gemist heb.
Gr,
Edwin
Door diverse omstandigheden [geen dramatische gelukkig] een tijd[je] niet op het forum geweest.
Ik zie dat ik net op tijd weer terug ben om aan te haken bij editie 3.
Indien de inschrijving nog open is wil ik graag weer meedoen.
Ga ik even ondertussen uitzoeken wat ik nog meer gemist heb.
Gr,
Edwin
0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- Liquid_Gold
- Senior

- Berichten: 264
- Lid geworden op: 29 Mei 2012, 11:15
Re: HWF VBT-3: Ik doe mee!
De meldingen hierna zijn zoek maar ik ga dat op orde brengen in HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-3: Inschrijvingen want ook daarin is de klok een week terug gezet 
Gelukkig had ik alle (op bastafari na) adressen al verwerkt want ook alle PBs van ná die tijd zijn verloren... dat heb je als alles in tabellen komt...

Gelukkig had ik alle (op bastafari na) adressen al verwerkt want ook alle PBs van ná die tijd zijn verloren... dat heb je als alles in tabellen komt...
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: HWF VBT-3: Ik doe mee!
De teller staat weer op 42. WE zitten dus V O L
Ik denk wel dat het weer klopt. Er moesten nog 4 betalingen komen en we hadden 42 aanmeldingen.
Ook zouden alle deelnemers aan VBT-3 toegang moeten hebben tot de betaalinformatie ... tsja, ook die laatst toegevoegde zijn weg...
Mocht iemand iets missen ... laat het hier of via PB aan Peat dan even weten
Ik denk wel dat het weer klopt. Er moesten nog 4 betalingen komen en we hadden 42 aanmeldingen.
Ook zouden alle deelnemers aan VBT-3 toegang moeten hebben tot de betaalinformatie ... tsja, ook die laatst toegevoegde zijn weg...
Mocht iemand iets missen ... laat het hier of via PB aan Peat dan even weten
0 x
Piet (Peat voor whisky-intimi)
Tip: Hier staat hoe je een Avatar instelt, hier hoe je een Whiskybase collectie in je Onderschrift zet, en hier registratie van je IWS lidmaatschap.
Tip: Geef even aan in welke regio je woont.
Tip: Hier staat hoe je een Avatar instelt, hier hoe je een Whiskybase collectie in je Onderschrift zet, en hier registratie van je IWS lidmaatschap.
Tip: Geef even aan in welke regio je woont.
Re: HWF VBT-3: Ik doe mee!
Tsja, het moet zo zijn. Ik ben inmiddels al de hele middag bezig geweest de sites weer in de lucht te krijgen.
Gelukkig hebben we Piet nog
Tja, wat moet ik verder nog zeggen, behalve dan, dat ik je erg veel sterkte wens en "het lek" weer boven krijgt
Ik heb dan altijd zoiets van, kan ik je ook maar ergens mee helpen, maar het antwoord kan ik dan ook wel weer raden. All the best, Piet én Peat!!!!!
Ik wil altijd zo graag alles weten: waarom was World Wide Whisky Design Awards ook uit de lucht? Heeft geen haast, hoor!
We zijn de gegevens van de drukste week ooit kwijt
We zijn weer in de lucht maar inhoudelijk teruggezet naar 4 februari 05:26 uur.
Meer dan balen. De leden die zich daarna hebben gemeld zijn we qua registratie ook kwijt dus die dienen zich opnieuw te registreren.
Ik ga zo goed mogelijk de VBT-3 informatie verwerken. Aanmelding, betaling had ik meestal al elders staan. En natuurlijk alle nieuwe sponsor-info is weg.
Murphy never comes alone... Ik heb een backup van gisteren n.b. maar die blijkt om nog onverklaarbare reden niet te werken. LOL !! Even niet storen dus !!
Veel van jullie berichten heb je wellicht nog in je browser cache staan als je een paar dagen terug gaat in de geschiedenis. Dat gaat wellicht helpen nog iets van de schade te herstellen.
Gelukkig hebben we Piet nog
Ik wil altijd zo graag alles weten: waarom was World Wide Whisky Design Awards ook uit de lucht? Heeft geen haast, hoor!
0 x
Re: HWF VBT-3: Ik doe mee!
Vanuit Zeeland is de betaling gedaan en het PB is verstuurd. Ik heb er zin in!
(bericht opnieuw geplaatst ivm de storing op het forum).
(bericht opnieuw geplaatst ivm de storing op het forum).
0 x
- Levenswater
- Actief lid

- Berichten: 86
- Lid geworden op: 26 Feb 2012, 22:49
- Locatie: Waar eerst de Zuyderzee was
- Contact:
Re: HWF VBT-3: Ik doe mee!
Gelukkig is mijn inschrijving niet verloren gegaan. Ik ben erg benieuwd wat het wordt!
0 x
Re: HWF VBT-3: Ik doe mee!
Nog één betaling en dan zijn die ook allemaal binnen 

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-3”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten




