Wie van jullie heeft de extra gratis sample die je bij de HEBT gekregen hebt al geproefd???? Ik wel.......iig..... Ik gooi niet snel wat door de gootsteen, maar dit kreeg ik echt niet weg......
Ja echt, nou je kent me, ik drink altijd alles wel leeg, maar deze echt niet. Bertine heeft ook slokje gehad en die vond het ook niks! Erg benieuwd wie dit lekker gaat vinden en wat het is!!
heb het sampeltje al op rond de 2e of 3e ronde vond t niet heel bijzonder, maar ook weer niet zo slecht hoor. ben wel heel mild gweest qua scoren e.d, maar dat kwam meer omdat ik op dat moment waarschijnlijk ook op smaak beinvloed omdat ik daarvoor vrij pittig had gegeten
Ik zit aan mijn tweede proefsessie en wordt meer en meer enthousiast. De verstrijkende tijd doet mooie dingen in het glas. Good things come to those who wait...
En notitie verstuurd. De blogpost gooi ik na de onthulling online, omdat ik niet weet wat Bart daar voor plannen voor heeft
Over experimenten gesproken... wie zegt eigenlijk dat we allemaal hetzelfde hebben gekregen?
Edit: Inmiddels in het glas en ja, ik vind het een best aparte, maar tis ook niet zo dat ik nog nooit iets heb geproefd dat hier op leek. Zo extreem als Pellie die hem zelfs door de gootsteen heeft gespoeld kan ik mij echt niets bij voorstellen eerlijk gezegd.
Helemaal niet zelfs, maar vond deze gewoon vies. Heb ik niet snel idd, maar ik ga niet tegen mijn zin iets opdrinken, dus heb ik hem weggegooid. Ik had hem zelfs al een tijdje in het glas laten staan om open te gaan etc......maar nee.....sorry! De Edradour Caledonia van 40 euries daarna, smaakte me veel beter.