er zijn er aan het vooruit lopen...
Doe hier maar een uurtje over. Volledige sample. Zeker een kwartier aan ruiken.
Daarna wat walsen en slikken...
blijven slikken...

Soundwave schreef:tsja, die laatste instructie is best lastig met 3cl hey
Pellie schreef:Sample 5 geroken en denk te weten wat het is. Sterker nog, ik denk dat ik deze fles ook heb!
Pellie schreef:Sample 5 geroken en denk te weten wat het is. Sterker nog, ik denk dat ik deze fles ook heb!
Yapi schreef:ik wil je niet beïnvloeden, maar zal ik je even flink beïnvloeden?
Yapi schreef:Pellie schreef:Sample 5 geroken en denk te weten wat het is. Sterker nog, ik denk dat ik deze fles ook heb!
ik wil je niet beïnvloeden, maar ik denk dat die kans klein is
sh..!

johan brugge schreef:Ik denk eerder dat ik hem staan heb.
Pellie schreef:Maar als de kans klein is, is er dus wel een kans
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten