Pagina 1 van 8

HEBT sample III

Geplaatst: 12 Mei 2014, 22:57
door Yapi
hopla,

daar gaan we weer.

deze is een sluimerende tijdbom. Lees: een potentiële knaller voor wie hem de tijd geeft...
Iets totaal anders dan de vorige sample. Maar ga er vooral ook rustig voor zitten!
Water: naar eigen goeddunken, maar sloten hoeft echt niet.

veel plezier!

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 12 Mei 2014, 23:07
door Soundwave
Aah top, ik ga hem nu inschenken :D

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 12 Mei 2014, 23:10
door Pellie
Notes weer uiterlijk volgende week maandag?

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 12 Mei 2014, 23:11
door Yapi
Pellie schreef:Notes weer uiterlijk volgende week maandag?


ja hoor, gaat goed zo ;)

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 12 Mei 2014, 23:14
door Pellie
Top.....

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 12 Mei 2014, 23:16
door Soundwave
sh.. zit ik net 5 minuten te nosen, begint die kleine te huilen!

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 12 Mei 2014, 23:25
door Pellie
Soundwave schreef:sh.. zit ik net 5 minuten te nosen, begint die kleine te huilen!


Jahaa dat doen ze hè!! 8-)

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 12 Mei 2014, 23:31
door Matti
Vind ik dat ie het nog lang heeft uitgehouden, zo'n man die 5 minuten lang aan je zit te ruiken.

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 12 Mei 2014, 23:33
door henri
Matti schreef:Vind ik dat ie het nog lang heeft uitgehouden, zo'n man die 5 minuten lang aan je zit te ruiken.


haha, té makkelijk! :P

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 12 Mei 2014, 23:42
door Soundwave
Haha damn kon er op wachten natuurlijk deze grap. Ach mss dat het ademen van het sample nog iets positiefs met zich mee brengt. Gelukkig stinken die pasgeboren baby luiers nog niet

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 14 Mei 2014, 23:33
door johan brugge
Dit is echt wel heel anders dan de vorige twee samples. Meer mijn stijl. Ik geloof dat de kans groot is dat ik dit al eens gedronken heb. Het zou best eens kunnen dat ik die fles zelfs heb doorverkocht.

EDIT: Nee, wacht. Het zou best kunnen dat ik blij was dat die fles leeg was. Tenminste, als het is wat ik denk dat het is.

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 15 Mei 2014, 00:34
door Soundwave
Heb gelukkig nog wat bewaard voor een 2e poging, maar kan in ieder geval op basis van de eerste poging zeggen dat ik dit een typische lente whisky vind. Benieuwd of meer mensen die associatie hebben.

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 15 Mei 2014, 00:38
door johan brugge
En waarom vind je dit een typische lente whisky?

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 15 Mei 2014, 08:49
door thijs100
johan brugge schreef:Dit is echt wel heel anders dan de vorige twee samples. Meer mijn stijl. Ik geloof dat de kans groot is dat ik dit al eens gedronken heb. Het zou best eens kunnen dat ik die fles zelfs heb doorverkocht.

EDIT: Nee, wacht. Het zou best kunnen dat ik blij was dat die fles leeg was. Tenminste, als het is wat ik denk dat het is.


Nogal een gemengde boodschap. Het is jouw stijl, maar je was ook blij dat ie leeg was :?

Re: HEBT sample III

Geplaatst: 15 Mei 2014, 11:45
door Soundwave
johan brugge schreef:En waarom vind je dit een typische lente whisky?


Ha, ik wilde nog niet al mijn notities opsommen, maar laat ik zeggen dat ik mij waande op een stuk heidegrond in Drenthe waar de warme zon net begint te schijnen en de ochtenddauw langzaam aan begint te verdampen, en de schaapsherder langs komt met zijn kude etc, etc. (ging vroeger als kind rond hemelvaart altijd naar Drenthe en maakte dan fietstochtjes over de Dwingeloosche heide).