HEBT Sample IV

Een eigen plek voor Whisky-verenigingen, -societies, -clubs, -genootschappen, -kringen, -collectieven, -vriendengroepen etc.

In welk type vat(en) heeft dit sample gerijpt?

Oloroso sherry
8
89%
Pedro Ximenez sherry
1
11%
Ander type sherry
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 9

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: HEBT Sample IV

Ongelezen berichtdoor Pellie » 27 Mei 2014, 11:08

Denk dat weinigen JM erg serieus nemen toch? Tenminste ik niet zo! :P
0 x

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: HEBT Sample IV

Ongelezen berichtdoor Matti » 27 Mei 2014, 21:53

Mosterd na de maaltijd? Of Oloroso na het bachanaal eigenlijk. Naja, in any case, mijn review van HEBT IV staat online:

http://www.lynearm.com/tasting-notes/gl ... is-hebt-4/

:)
0 x
Matthijs, whiskynerd.


Terug naar “Whisky Webstek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast