Yapi's High End Blind Tasting (HEBT)
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Re: Yapi's High End Blind Tasting (HEBT)
Yep hier had de kraamverzorgster 'een cadeau dat voor jullie bezorgd is' klaarliggen. Moest mijn vrouw en zoon teleurstellen toen ik Bpost op de doos zag staan haha. Nu maar hopen dat ik ergens tussendoor de tijd en rust vind om te gaan proeven!
0 x
Niet verder vertellen, maar heb er net stiekem al een paar geroken. Wanneer mag ik ze ook drinken? 
0 x
-
edwin1973
- Whisk(e)y goeroe

thijs100 schreef:Niet verder vertellen, maar heb er net stiekem al een paar geroken. Wanneer mag ik ze ook drinken?
The same here

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Waarom krijg jij 11 samples en wij maar 8?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Omdat ik een heel bijzondere jongen ben (dat zegt mijn moeder tenminste)
0 x
Matthijs, whiskynerd.
-
johan brugge
- Forum goeroe

Jaja, ik begrijp het al.
"Mijn kind, schoon kind" zeggen ze hier bij ons. Moeders zeggen vanalles hoor.
"Mijn kind, schoon kind" zeggen ze hier bij ons. Moeders zeggen vanalles hoor.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Er was voor snelle beslissers de optie om 3 extra samples te krijgen (tegen een hogere prijs). Volgens mij waren er 10 setjes oid.
En wat mijn moeder zegt, is waar.

En wat mijn moeder zegt, is waar.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
johan brugge schreef:Waarom krijg jij 11 samples en wij maar 8?
Ik heb de 15 samples in goede staat ontvangen. Inclusief 4 mooie Bowmores.
Sorry Matti, er is altijd iemand baas boven baas....

0 x
He guys, ook hier de flesjes binnen! Ik ben benieuwd. 
0 x
Life is too short to drink bad whisky
Hey Jongens,
tof tof, de samples beginnen binnen te stromen! Jullie mogen alles doen wat jullie willen!!! Proeven, posten daarover, enz.
Wat MOET je doen:
- eerste opdracht: tegen volgende week maandag 21u dien ik de eerste notitie van sample 1 binnen te hebben. Om 22u post ik die. Tussen 21 en 22 u hebben de laatkomers nog tijd om live te proeven, op deze thread! Tussen 22 en 23 u zal ik proberen aanwezig zijn, en zal ik met mogelijk tips rond 22.45u de whisky bekend maken. Je kunt ook zelfs live proeven tussen 22 en 22.45u
DE BIS flesjes zijn de extra's voor 7 personen exclusief. Bij elke Bis ronde zal ik extra info geven. Dus bij sample 2 mag je die al verwachten binnenkort!
Dus jongens, dit is op zich geen "raad het plaatje" zonder discussies. Doe gerust, schrijf wat je denkt, het is immers verdomd moeilijk om deze jongens thuis te brengen! Extra sample wordt besproken om het even wanneer.
PROEFTIP BIJ 1: 10 minuten in het glas neuzen, voor proeven. Eventueel ENKELE druppels water toevoegen. Tenzij je anders denkt natuurlijk
PROEFTIP BIJ 2: neem de geur in je op. Zo lang mogelijk. Dit is een iets lichtere dram. 2 BIS dient NA 2 geproefd te worden, of met heel weinig overlapping. Deze valt wat zwaarder uit. Probeer hier gelijkenissen te vinden.
tof tof, de samples beginnen binnen te stromen! Jullie mogen alles doen wat jullie willen!!! Proeven, posten daarover, enz.
Wat MOET je doen:
- eerste opdracht: tegen volgende week maandag 21u dien ik de eerste notitie van sample 1 binnen te hebben. Om 22u post ik die. Tussen 21 en 22 u hebben de laatkomers nog tijd om live te proeven, op deze thread! Tussen 22 en 23 u zal ik proberen aanwezig zijn, en zal ik met mogelijk tips rond 22.45u de whisky bekend maken. Je kunt ook zelfs live proeven tussen 22 en 22.45u
DE BIS flesjes zijn de extra's voor 7 personen exclusief. Bij elke Bis ronde zal ik extra info geven. Dus bij sample 2 mag je die al verwachten binnenkort!
Dus jongens, dit is op zich geen "raad het plaatje" zonder discussies. Doe gerust, schrijf wat je denkt, het is immers verdomd moeilijk om deze jongens thuis te brengen! Extra sample wordt besproken om het even wanneer.
PROEFTIP BIJ 1: 10 minuten in het glas neuzen, voor proeven. Eventueel ENKELE druppels water toevoegen. Tenzij je anders denkt natuurlijk
PROEFTIP BIJ 2: neem de geur in je op. Zo lang mogelijk. Dit is een iets lichtere dram. 2 BIS dient NA 2 geproefd te worden, of met heel weinig overlapping. Deze valt wat zwaarder uit. Probeer hier gelijkenissen te vinden.
0 x
Bart,
Begrijp ik het goed dat de notities van sample 1 naar jou via pb verzonden moet worden en dat we in dit draadje erover kunnen discussiëren?
Begrijp ik het goed dat de notities van sample 1 naar jou via pb verzonden moet worden en dat we in dit draadje erover kunnen discussiëren?
0 x
Pellie schreef:Bart,
Ja hoor!
0 x
Yay! Mooie inwijding voor m'n nieuwe blog. Kan ik mooi Bart verantwoordelijk maken voor de keuze van de te proeven whisky 
0 x
Matthijs, whiskynerd.