Bruggelingen op het forum
- Dram The Man
- Top bijdrager

- Berichten: 653
- Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42
Re: Bruggelingen
Gaat er iemand van jullie dit weekend naar de opendeurdagen van de Maltwhiskycorner?
Ik zal vrijdagavond van de partij zijn.
Ik zal vrijdagavond van de partij zijn.
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Re: Bruggelingen
Potverdikkeme. Jammer dat ik nu net DIT weekend ik Nederland moet zijn 

0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Bruggelingen
Dram The Man schreef:Gaat er iemand van jullie dit weekend naar de opendeurdagen van de Maltwhiskycorner?
Ik zal vrijdagavond van de partij zijn.
Dit jaar niet. Er staat te weinig interessants in zijn winkel om tot daar te rijden en voor de prijs van zijn flessen moet je het ook niet meer doen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Bruggelingen op het forum
Indien er iemand van de Bruggelingen op het forum interesse heeft in een Bruichladdich 'The Classis Laddie' Scottish Barley aan 40 €, gelieve mij een PB te sturen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Bruggelingen op het forum
Horecbaas Calleeuw is zijn imperium op en rond de markt kwijt. It's about fokking time ! Meneer moet zomaar eventjes 18,9 miljoen € aan de fiscus betalen. Ik krijg wekelijks klanten over de vloer die in één van zijn etablissementen 50 € voor een diepvries lunch betalen of voor een bord frieten met 3 pintjes.
Ik lees net dat hij met de verkoop van zijn 5 restaurants en 2 hotel-restaurants 'slechts' 13,5 miljoen € 'verdiend' heeft. Hij heeft dus nog een eindje te gaan.
Ik lees net dat hij met de verkoop van zijn 5 restaurants en 2 hotel-restaurants 'slechts' 13,5 miljoen € 'verdiend' heeft. Hij heeft dus nog een eindje te gaan.
1 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: Bruggelingen op het forum
Zowaar een Brugse topic hier op het forum
Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf
Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Bruggelingen op het forum
johan brugge schreef:Indien er iemand van de Bruggelingen op het forum interesse heeft in een Bruichladdich 'The Classis Laddie' Scottish Barley aan 40 €, gelieve mij een PB te sturen.
BTW, dit Laddie is niet van mij. Een vriend die verantwoordelijk is voor de aankoop van wijnen en sterke dranken in een bekend warenhuis biedt dit aan.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: Bruggelingen op het forum
Geen Brugge, wel Aalter en als het mee zit straks regio Deinze.
Als Groninger een klein beetje uitgeweken
Als Groninger een klein beetje uitgeweken

0 x
Re: Bruggelingen op het forum
K-AH schreef:Zowaar een Brugse topic hier op het forum![]()
Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf
Een verstandige mens, dat hoor je meteen.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Bruggelingen op het forum
Af en toe, zegt hij, want als je teveel matchen van Cercle bekijkt krijg je migraine. Dus inderdaad een verstandige mens. 
3 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- Dram The Man
- Top bijdrager

- Berichten: 653
- Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42
Re: Bruggelingen op het forum
BWhisky schreef:K-AH schreef:Zowaar een Brugse topic hier op het forum
Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf
Een verstandige mens, dat hoor je meteen.

1 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Re: Bruggelingen op het forum
BWhisky schreef:K-AH schreef:Zowaar een Brugse topic hier op het forum![]()
Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf
Een verstandige mens, dat hoor je meteen.
en, terug naar eerste dit jaar?
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Bruggelingen op het forum
Yapi schreef:en, terug naar eerste dit jaar?
Ow, sorry. Was dat een serieuze vraag misschien?
1 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: Bruggelingen op het forum
Yapi schreef:BWhisky schreef:K-AH schreef:Zowaar een Brugse topic hier op het forum![]()
Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf
Een verstandige mens, dat hoor je meteen.
en, terug naar eerste dit jaar?
Ik vrees ervoor
Maar goed, top-8 en dan zien we wel weer...
0 x
- Genieterke
- Senior

- Berichten: 182
- Lid geworden op: 01 Nov 2015, 07:58
- Locatie: Sint-Niklaas
Re: Bruggelingen op het forum
Sylvester schreef:Geen Brugge, wel Aalter en als het mee zit straks regio Deinze.
Als Groninger een klein beetje uitgeweken
Heerlijk landje dat België....Toch.
1 x
mens sana in corpore sano
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

