Bruggelingen op het forum

Een eigen plek voor Whisky-verenigingen, -societies, -clubs, -genootschappen, -kringen, -collectieven, -vriendengroepen etc.
Gebruikersavatar
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 653
Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 20 Mei 2015, 20:49

Gaat er iemand van jullie dit weekend naar de opendeurdagen van de Maltwhiskycorner?
Ik zal vrijdagavond van de partij zijn.
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 20 Mei 2015, 20:58

Potverdikkeme. Jammer dat ik nu net DIT weekend ik Nederland moet zijn :domdom
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 20 Mei 2015, 21:04

Dram The Man schreef:Gaat er iemand van jullie dit weekend naar de opendeurdagen van de Maltwhiskycorner?
Ik zal vrijdagavond van de partij zijn.

Dit jaar niet. Er staat te weinig interessants in zijn winkel om tot daar te rijden en voor de prijs van zijn flessen moet je het ook niet meer doen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 26 Jan 2016, 19:33

Indien er iemand van de Bruggelingen op het forum interesse heeft in een Bruichladdich 'The Classis Laddie' Scottish Barley aan 40 €, gelieve mij een PB te sturen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 01 Feb 2016, 00:07

Horecbaas Calleeuw is zijn imperium op en rond de markt kwijt. It's about fokking time ! Meneer moet zomaar eventjes 18,9 miljoen € aan de fiscus betalen. Ik krijg wekelijks klanten over de vloer die in één van zijn etablissementen 50 € voor een diepvries lunch betalen of voor een bord frieten met 3 pintjes.

Ik lees net dat hij met de verkoop van zijn 5 restaurants en 2 hotel-restaurants 'slechts' 13,5 miljoen € 'verdiend' heeft. Hij heeft dus nog een eindje te gaan. :lol:
1 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
K-AH
Senior
Senior
Berichten: 116
Lid geworden op: 09 Jan 2014, 22:10
Locatie: De Haan

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor K-AH » 04 Feb 2016, 21:17

Zowaar een Brugse topic hier op het forum :goedgedaan

Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf ;)
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 04 Feb 2016, 21:23

johan brugge schreef:Indien er iemand van de Bruggelingen op het forum interesse heeft in een Bruichladdich 'The Classis Laddie' Scottish Barley aan 40 €, gelieve mij een PB te sturen.

BTW, dit Laddie is niet van mij. Een vriend die verantwoordelijk is voor de aankoop van wijnen en sterke dranken in een bekend warenhuis biedt dit aan.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Sylvester
Senior
Senior
Berichten: 201
Lid geworden op: 20 Okt 2013, 21:17

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor Sylvester » 05 Feb 2016, 15:20

Geen Brugge, wel Aalter en als het mee zit straks regio Deinze.
Als Groninger een klein beetje uitgeweken :hoera
0 x

Gebruikersavatar
BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1736
Lid geworden op: 24 Apr 2010, 17:58

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 05 Feb 2016, 16:30

K-AH schreef:Zowaar een Brugse topic hier op het forum :goedgedaan

Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf ;)



Een verstandige mens, dat hoor je meteen. :duimop
0 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 05 Feb 2016, 17:11

Af en toe, zegt hij, want als je teveel matchen van Cercle bekijkt krijg je migraine. Dus inderdaad een verstandige mens. ;)
3 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 653
Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 05 Feb 2016, 17:33

BWhisky schreef:
K-AH schreef:Zowaar een Brugse topic hier op het forum

Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf ;)



Een verstandige mens, dat hoor je meteen.


:Help :HitHead :domdom :nono
1 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor Yapi » 05 Feb 2016, 17:53

BWhisky schreef:
K-AH schreef:Zowaar een Brugse topic hier op het forum :goedgedaan

Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf ;)



Een verstandige mens, dat hoor je meteen. :duimop


en, terug naar eerste dit jaar? :D
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 05 Feb 2016, 17:59

Yapi schreef:en, terug naar eerste dit jaar?


:P

Ow, sorry. Was dat een serieuze vraag misschien?
1 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
K-AH
Senior
Senior
Berichten: 116
Lid geworden op: 09 Jan 2014, 22:10
Locatie: De Haan

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor K-AH » 05 Feb 2016, 20:20

Yapi schreef:
BWhisky schreef:
K-AH schreef:Zowaar een Brugse topic hier op het forum :goedgedaan

Al ben ik eigenlijk wel Oostkampenaar van origine en nu uitgeweken naar De Haan. Maar nog 2 jaar in Sint-Andries gewoond, mijn middelbaar gedaan in De Frères, af en toe eens een matchje van de Cercle, en uiteraard beland ik gewoon nog steeds zeer regelmatig in Brugge zelf ;)



Een verstandige mens, dat hoor je meteen. :duimop


en, terug naar eerste dit jaar? :D

Ik vrees ervoor :oops:
Maar goed, top-8 en dan zien we wel weer...
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Genieterke
Senior
Senior
Berichten: 182
Lid geworden op: 01 Nov 2015, 07:58
Locatie: Sint-Niklaas

Re: Bruggelingen op het forum

Ongelezen berichtdoor Genieterke » 05 Feb 2016, 21:32

Sylvester schreef:Geen Brugge, wel Aalter en als het mee zit straks regio Deinze.
Als Groninger een klein beetje uitgeweken :hoera

Heerlijk landje dat België....Toch. :lol:
1 x
mens sana in corpore sano


Terug naar “Whisky Webstek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast