Soundwave schreef:Nee maar kom op. Je hoeft geen expert te zijn toch om als er al meerdere keren hele kenmerkende notes voorbij komen (in het geval van geturfde whiskies met name) al voordat je zelf het flesje open gemaakt hebt, al te snappen dat de kans dan pak em beet 90% is dat je met een Islay whisky te maken hebt?
Als de meerderheid het echter toch vervelend/jammer vindt, dan zal ik bij de volgende samples wat terughoudender zijn. Ben dan alleen wel bang dat het tot aan de onthulling van de notities toch erg stil blijft en je niet veel meer ziet dan posts als "Dit is wel/niet mijn ding", "Ik vind deze geweldig", "Goh, deze is wel lastiger dan de vorige" en "Ik heb een mening, maar die hou ik nog even voor me". No hard feelings verder.
nee, duidelijk, is ook zo, maar het is juist wel leuk dat ieder er een beetje over praat, het triggert elkaar ook, vind ik ook wel fun. Ben het er aan de andere kant met anderen ook mee eens dat we alleen het beestje zijn/haar naam nog niet noemen voor de onthulling. verders.. gewoon alles benoemen wat je wilt benoemen, mag een ander zijn/haar conclusies uit trekken voor zichzelf en zich er wel of niet door laten leiden of zelfs misleiden..
