Bruggelingen op het forum

Een eigen plek voor Whisky-verenigingen, -societies, -clubs, -genootschappen, -kringen, -collectieven, -vriendengroepen etc.
johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 30 Dec 2014, 20:10

Te huur, hè? Dat heeft dan ook niet te lang geduurd. Ik geloof dat het pas zo'n 2 à 3 jaar geleden werd overgenomen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 653
Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 30 Dec 2014, 20:14

johan brugge schreef:Te huur, hè? Dat heeft dan ook niet te lang geduurd. Ik geloof dat het pas zo'n 2 à 3 jaar geleden werd overgenomen.


Klopt!
Maar ja wat wil je, die huurprijzen in het centrum van Brugge... ik denk dat je redelijk wat omzet moet draaien om uit je kosten te komen!?
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

nannerom
Senior
Senior
Berichten: 159
Lid geworden op: 25 Mar 2015, 17:36

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor nannerom » 10 Mei 2015, 02:27

Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.
0 x

Gebruikersavatar
BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1736
Lid geworden op: 24 Apr 2010, 17:58

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 10 Mei 2015, 08:45

nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.


Lucavins in oostkamp heeft wat whisky staan, Bachus in Knokke ook en Ambrosius in koksijde heeft ook redelijk wat plus een whiskyclub.
1 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 10 Mei 2015, 20:45

Ik denk dat de Club supporters nu wel een paar dagen HEEL stil zullen zijn. En de Cercle supporters ook trouwens. :(
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 10 Mei 2015, 20:47

nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.

In Brugge zelf heb je bv Jerry's Cigar Bar. Jerry doet de tabak en Nico doet de whisky. De selectie zit wel redelijk goed, maar sedert de verhuis zijn de prijzen ook naar boven aangepast, amai. Er zijn geen batjes meer te vinden.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Yapi » 10 Mei 2015, 21:47

johan brugge schreef:Ik denk dat de Club supporters nu wel een paar dagen HEEL stil zullen zijn. En de Cercle supporters ook trouwens. :(


bwa nee gij, jammer, maar alles kan nog! Allee, althans voor de Club supporters ;)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Banzai
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1136
Lid geworden op: 27 Apr 2013, 22:00
Locatie: Kessel-Lo (Leuven)
Contact:

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Banzai » 10 Mei 2015, 21:49

johan brugge schreef:
nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.

In Brugge zelf heb je bv Jerry's Cigar Bar. Jerry doet de tabak en Nico doet de whisky. De selectie zit wel redelijk goed, maar sedert de verhuis zijn de prijzen ook naar boven aangepast, amai. Er zijn geen batjes meer te vinden.


Een paar vrienden van mij zijn daar eens een tasting gaan doen van The Ultimate van Wees. De whisky werd daar gedronken in alle beschikbare glazen: tumblers, jeneverglazen, wijnglazen, etc. Enorm amateuristisch naar het schijnt.
0 x
Malt Monkeys Whiskyclub Leuven
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Banzai
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1136
Lid geworden op: 27 Apr 2013, 22:00
Locatie: Kessel-Lo (Leuven)
Contact:

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Banzai » 10 Mei 2015, 21:49

Yapi schreef:
johan brugge schreef:Ik denk dat de Club supporters nu wel een paar dagen HEEL stil zullen zijn. En de Cercle supporters ook trouwens. :(


bwa nee gij, jammer, maar alles kan nog! Allee, althans voor de Club supporters ;)


Hoop doet leven he Bart ;)
0 x
Malt Monkeys Whiskyclub Leuven
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Yapi » 10 Mei 2015, 22:04

tuurlijk man, zo slecht was het toch niet?

Je weet, als je naar Anderlecht moet, of naar Gent, kun je verliezen. Is gebeurd, maar een gelijkspel tegenover een overwinning, en 't is al weer koekenbak ;)
2 x
Afbeelding

Whiskieke
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 799
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 20:36

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Whiskieke » 10 Mei 2015, 22:15

Is er al een apart voetbal topic op dit forum? Of misschien toch best niet....
Whisky brengt de mensen samen ;)
1 x

Gebruikersavatar
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 653
Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 11 Mei 2015, 17:25

nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.


Crombé in Marke bij Kortrijk, iedere derde zaterdag van de maand is er een gratis tasting.
Maltwhiskycorner in Knesselare, van 22/05 tem 25/05 zijn het opendeurdagen.
De Vuurtoren in Sluis (NL).
...
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

Gebruikersavatar
Dram The Man
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 653
Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor Dram The Man » 11 Mei 2015, 17:30

johan brugge schreef:Ik denk dat de Club supporters nu wel een paar dagen HEEL stil zullen zijn. :(


:nono
Hier geen successupporter! Ik blijf er nog in geloven, alles kan nog. :cool:
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.

nannerom
Senior
Senior
Berichten: 159
Lid geworden op: 25 Mar 2015, 17:36

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor nannerom » 11 Mei 2015, 23:07

BWhisky schreef:
nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.


Lucavins in oostkamp heeft wat whisky staan, Bachus in Knokke ook en Ambrosius in koksijde heeft ook redelijk wat plus een whiskyclub.


Dram The Man schreef:
nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.


Crombé in Marke bij Kortrijk, iedere derde zaterdag van de maand is er een gratis tasting.
Maltwhiskycorner in Knesselare, van 22/05 tem 25/05 zijn het opendeurdagen.
De Vuurtoren in Sluis (NL).
...



Ok ik heb al deze opgeschreven en wanneer mijn budget opnieuw wat opgevuld is zal ik ze eens gaan opzoeken. Had niet zoveel resultaten verwacht. Is er 1 bij waarvan jullie zeggen dat deze zeker speciale flessen heeft? Dat je zo niet rap online tegenkomt?
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Bruggelingen

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 12 Mei 2015, 00:04

nannerom schreef: Is er 1 bij waarvan jullie zeggen dat deze zeker speciale flessen heeft? Dat je zo niet rap online tegenkomt?

Ik vrees dat je daarvoor te laat bent. De koopjes zijn er al uit en als er nog speciale flessen tussen staan, dan zijn de prijzen navenant.
2 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort


Terug naar “Whisky Webstek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten