Ik had al even gereageerd in je voorstel-topic.
We mogen zeker niet klagen: inmiddels 25 belangstellenden, daarmee (een stuk) meer dan ik vorig jaar bij de start had verwacht
en een steeds grotere uitdaging om in goede banen te leiden..
en een steeds grotere uitdaging om in goede banen te leiden..Supernova schreef:Hier ook een geïnteresseerde
RLW schreef:Als er nog ruimte is, ik ben ook geïnteresseerd. En ik ken nog iemand in Hengelo die geïnteresseerd is.

Pellie schreef:Ik had hier nog niet op gereageerd, maar deze tasting was (naar mijn bescheiden mening) wel weer geslaagd. Keep up the good work
Sietseus schreef:Pellie schreef:Ik had hier nog niet op gereageerd, maar deze tasting was (naar mijn bescheiden mening) wel weer geslaagd. Keep up the good work
Toffe club zijn jullie! Kom graag terug
Pellie schreef:Sietseus schreef:Pellie schreef:Ik had hier nog niet op gereageerd, maar deze tasting was (naar mijn bescheiden mening) wel weer geslaagd. Keep up the good work
Toffe club zijn jullie! Kom graag terug
Kijk, dat is mooi om te lezen. Thanks Sietse

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten