Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Een eigen plek voor Whisky-verenigingen, -societies, -clubs, -genootschappen, -kringen, -collectieven, -vriendengroepen etc.
Gebruikersavatar
Ruud
Senior
Senior
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 Nov 2010, 16:42
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Ruud » 25 Feb 2014, 10:18

Ha Philip,

Ik had al even gereageerd in je voorstel-topic.

We mogen zeker niet klagen: inmiddels 25 belangstellenden, daarmee (een stuk) meer dan ik vorig jaar bij de start had verwacht :dancing en een steeds grotere uitdaging om in goede banen te leiden..
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Supernova
Actief lid
Actief lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 21 Apr 2014, 12:24

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Supernova » 01 Mei 2014, 21:10

Hier ook een geïnteresseerde :D
0 x
~~~~~~Smoke in the whisky~~~~~~~~

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 01 Mei 2014, 21:24

Supernova schreef:Hier ook een geïnteresseerde :D


Je hebt pb ;-)
0 x

Gebruikersavatar
RLW
Actief lid
Actief lid
Berichten: 70
Lid geworden op: 30 Jun 2014, 21:13
Locatie: Groningen

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor RLW » 30 Jun 2014, 21:26

Als er nog ruimte is, ik ben ook geïnteresseerd. En ik ken nog iemand in Hengelo die geïnteresseerd is.
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 30 Jun 2014, 21:45

RLW schreef:Als er nog ruimte is, ik ben ook geïnteresseerd. En ik ken nog iemand in Hengelo die geïnteresseerd is.


Je hebt pb :)
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 14 Jul 2014, 17:50

Hier niks meer van gehoord! Is dit goed gekomen?
0 x

Gebruikersavatar
Ruud
Senior
Senior
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 Nov 2010, 16:42
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Ruud » 14 Jul 2014, 21:29

Yep! (toevallig vandaag reactie terug :goedgedaan )
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 14 Jul 2014, 21:40

:goedgedaan :goedgedaan
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 22 Aug 2014, 13:19

Vrijdag 12 september is het weer zover. De 5de bijeenkomst van TWG.
Deze tasting zal verzorgd worden door Sietse Offringa!!
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 30 Sep 2014, 01:04

Ik had hier nog niet op gereageerd, maar deze tasting was (naar mijn bescheiden mening) wel weer geslaagd. Keep up the good work :D
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 30 Sep 2014, 01:07

A.s. vrijdag gaat er trouwens een kleine delegatie van TWG gezamenlijk naar het Potstill festival in Amersfoort. Ook dit soort aktiviteiten worden met elkaar besproken vnl. in de facebookgroep! :goedgedaan
0 x

Gebruikersavatar
Sietseus
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 194
Lid geworden op: 16 Jul 2010, 12:27

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Sietseus » 30 Sep 2014, 16:00

Pellie schreef:Ik had hier nog niet op gereageerd, maar deze tasting was (naar mijn bescheiden mening) wel weer geslaagd. Keep up the good work :D


Toffe club zijn jullie! Kom graag terug :)
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 30 Sep 2014, 18:25

Sietseus schreef:
Pellie schreef:Ik had hier nog niet op gereageerd, maar deze tasting was (naar mijn bescheiden mening) wel weer geslaagd. Keep up the good work :D


Toffe club zijn jullie! Kom graag terug :)

Kijk, dat is mooi om te lezen. Thanks Sietse ;-)
0 x

Gebruikersavatar
Ruud
Senior
Senior
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 Nov 2010, 16:42
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Ruud » 01 Okt 2014, 16:21

Pellie schreef:
Sietseus schreef:
Pellie schreef:Ik had hier nog niet op gereageerd, maar deze tasting was (naar mijn bescheiden mening) wel weer geslaagd. Keep up the good work :D


Toffe club zijn jullie! Kom graag terug :)

Kijk, dat is mooi om te lezen. Thanks Sietse ;-)


Inderdaad. Dankje Sietse. Daar doen we het voor :goedgedaan
Was erg geslaagd en een super presentatie. Graag tot een volgende keer.
(en dat laatste geldt natuurlijk ook voor onze leden, zonder jullie zou het niet zo'n gezellige club zijn..)
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 28 Okt 2014, 14:05

Vrijdag 28 november vanaf 19.30 uur is het weer zover. Twents Whisky Genootschap tasting met als thema: Islay. Hopen dat de temperatuur dan wel enigzins is gezakt... :bigsmile
0 x


Terug naar “Whisky Webstek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten