Net een half uurtje aan HEBT sample 2 gezeten. Moet zeggen lekkere dram
Heb weer met veel pijn en moeite een note kunnen opstellen. En een gokje gewaagd.
Zie de foto in de bijlage

BWhisky schreef:Zo, sample 2 en 2bis geproefd.
turfsmurf schreef:Ik heb hem nu maar geproefd, omdat ik de komende dagen wellicht niet de kans heb om er rustig voor te zitten. Nu kon ik er wel rustig voor gaan zitten en dat werd beloond. Voor deze dram hoefde ik duidelijk minder moeite te doen om een tasting note te produceren dan voor HEBT-#1.
Ik heb bij deze wel meer moeite gehad. Gewoon omdat ze bleven evolueren. Mijn notes zijn langer dan ooit denk ik![]()
Wat de drams zelf betreft zeg ik enkel :
thijs100 schreef:Net sample 2 in het glas gehad. Iemand anders ook iets ketjap-achtigs/soja in de neus waargenomen? Ik was er in ieder geval helemaal van in de war
BWhisky schreef:Ik ga er ook van uit dat 2bis het grote broertje is van 2. Cask strength en iets ouder. Wel beiden zeer goed, int begin vond ik 2bis veel beter dan 2 maar uiteindelijk heb ik ze toch gelijk gerate dacht ik. Ben nieuwsgierig naar de bekendmaking!
Matti schreef:Maar 2 heeft véél meer houtinvloed, toch (het splinters-effect/tannine)? Hoe komt het dan dat jullie hem toch jonger schatten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast