Ziet er goed uit Piet!!
Greetz,
Jacqueline

Piet schreef:Soundwave schreef:Moet ik dan nu ook al de mystery guest verklappen? Of nog even wachten tot ik het bewijs op foto heb bij sample-2?
Ah ja, dankzij Pieter hebben we een bekende Nederlander als "mystery guest" in het proefpanel.... Maar inderdaad is het leuker als we er een foto bij kunnen plaatsen... 6 samples en 7 onthullingen.. en wie weet nog wel meer

ElwinB schreef:Tof dat hij ook hieraan mee doet. Is 'ie een echte whisky liefhebber?
Piet schreef:Dit is een deelnemer die zelf (nog) niet op het forum is geregistreerd (druk, druk) en ook (nog) geen whisky aficionado is, "iemand die graag ook een glaasje drinkt". Maar zoals wij allemaal weten kan dat laatste natuurlijk snel veranderen. Het is iemand die zeker bij de jongere forumgarde bekend is (en niet bepaald in de whiskyscene) en veel op TV te zien is, bijvoorbeeld gisterenavond nog.
(maar ja dat wordt waarschijnlijk 67 nu 
Piet schreef:Dennis presenteert momenteel o.a. Expeditie Robinson en doet o.a. mee in So You Think You Can Dance, "de lijf show" (SBS6)..,...
Soundwave schreef:Haha nee hij doet niet mee in SYTYCD Piet, dat presenteert hij.
... maar toch ...Piet schreef:Het toeval wil juist nu: Dennis Weening in actie
Dus geef je actie op via JaofNee.nl. Want Nederland heeft meer orgaandonoren nodig!
En daar sta ik zeer sterk achter. Zelf ben ik al bijna 30 jaar geregistreerd (gelukkig nog geen orgaandonor geweest... hoewel ! ).
enigszins... maar toch ...

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-2”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten