...van de goesting
Ga het straks thuis eens lekker openmaken, mmmmmm
edwinedje schreef:Pakketje hier ook in goed orde ontvangen, en zal er in de loop van het event weer wat foto's van maken zoals bij deel 1.

QPO-80-03 schreef:Piet, heb je toevallig ook nog een foto van VBT-1.
gewoon.... Om te zien hoe zaken in de loop der tijden veranderen
I_SPEY schreef:Hoi Piet, het fraai verzorgde pakket is binnen, waarvoor mijn zeer hartelijke dank, temeer omdat het er zo uiterst professioneel uitziet!! Ik had eigenlijk niet anders verwachtAls de whiskies net zo lekker zijn als de voorbereiding is uitgevoerd, is deze VBT-2 nu al een groot succes
Overigens komt ook veel eer toe aan je vrouw, hè!!!
Dank en

Piet schreef:... Aangezien we per sample ná de onthulling óók een score-poll plaatsen moet elk sample een eigen afzonderlijk onderwerp hebben. Dus:
Het gaat er uit zien als bij VBT-1, onderwerpen "HWF Virtuele Blind Tasting-2: Sample-1" t/m "HWF Virtuele Blind Tasting-2: Sample-6". Echter waar ik toen het eerste bericht als placeholder ... uh.. plaatshouder, gebruikte gaat dat nu dienen om de onthulling in te zetten én de panel-proefnotities. Dan staat dat op een beter vindbare plek bij elkaar.
In elk "lopend" sample kunnen we dan daarvan en daarheen melding maken om tevens een scheidslijn te hebben tussen de discussies vóór en ná het demasqué.
En maak je niet ongerust. Het lijkt ingewikkelder dan het is en wijst straks zichzelf
Piet schreef:Omdat de panelproefnotities in één bericht komen zullen veel smiley's niet meekomen. Er mogen er namelijk maximaal 5 in een bericht staan. Dus mis je je smiley dan is dit de enige reden.
Ook kan er wat opmaak verloren gaan. Een copy/paste van PB naar Post neemt namelijk niet de opmaak mee. Soms zet ik die er weer in maar dat zal niet overal en altijd het geval zijn.
Dan weten jullie er van.
Matti schreef:Moet je even quoten, dan komt ie mee. Het hele zutje eerst naar een texteditor en dan een globale find/replace eroverheen om de quote tags te verwijderen.

I_SPEY schreef:.... Als de whiskies net zo lekker zijn als de voorbereiding is uitgevoerd, is deze VBT-2 nu al een groot succes ...
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-2”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast