maar terecht, Bram, je moet je emoties - goed of slecht - voor de chat houden of voor je vriendin
HWF Virtuele Blind Tasting-2: Sample-4 (15 okt)
Re: HWF Virtuele Blind Tasting-2: Sample-4 (15 okt)
Goed zo, Piet
maar terecht, Bram, je moet je emoties - goed of slecht - voor de chat houden of voor je vriendin
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Jahaah, Pietje speelt heel kort op de bal.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Ok, ok. Ik probeer me in te houden! Excuses ! 
0 x
Gistermiddag geproefd, notities moeten nog worden verstuurd. Wil hem eerst nog een 2e keer proeven voor ik mijn definitieve oordeel zal geven.
Ben in ieder geval héél benieuwd naar alle reacties!
Ben in ieder geval héél benieuwd naar alle reacties!
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik ga er waarschijnlijk morgen aan beginnen. Het hangt een beetje af of die beginnende verkoudheid zich doorzet of niet.
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Notities verstuurd en as usual erg benieuwd, maar meer nog dan de vorige keer omdat ik ergens hoop er dit keer nog dichterbij te zitten dan bij sample-1
0 x
mijn winterverkoudheid is ook gearriveerd, alhoewel ik geen traditionele zomerverkoudheid heb gehad en ik me dus afvraag in welk verkoudheidsseizoen ik nu eigenlijk zit
gelukkig heb ik sample 4 al achter de kiezen, alleen komt sample 5 dus in gevaar mocht ie wat langer aanslepen dan een week...
gelukkig heb ik sample 4 al achter de kiezen, alleen komt sample 5 dus in gevaar mocht ie wat langer aanslepen dan een week...
0 x
Yapi schreef:mijn winterverkoudheid is ook gearriveerd, alhoewel ik geen traditionele zomerverkoudheid heb gehad en ik me dus afvraag in welk verkoudheidsseizoen ik nu eigenlijk zit![]()
![]()
Los van een probleempje met een allergie waarvoor ik trouw dagelijks antihistamine slik, ben ik eigenlijk nooit meer verkouden (of griep). Zou die 500mg vitamine C per dag die ik al meer dan 20 jaar slik dan toch ook hier goed voor zijn
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Piet schreef::offtopicYapi schreef:mijn winterverkoudheid is ook gearriveerd, alhoewel ik geen traditionele zomerverkoudheid heb gehad en ik me dus afvraag in welk verkoudheidsseizoen ik nu eigenlijk zit![]()
![]()
Los van een probleempje met een allergie waarvoor ik trouw dagelijks antihistamine slik, ben ik eigenlijk nooit meer verkouden (of griep). Zou die 500mg vitamine C per dag die ik al meer dan 20 jaar slik dan toch ook hier goed voor zijn
kan hoor! Tegelijk, ik ben gisteren nogal flink uit de bocht gegaan met bier, te weinig gegeten en te koud gehad in gezelschap van ongezonde mensen
Maar kom, nog een weekje om klaar te geraken voor sample 5!
0 x
2e 1/3 van het sample zit in het glas, glaasje water is paraat, de leunstoel staat goed...
Here I go, wish me luck! Wheeeeee!
Here I go, wish me luck! Wheeeeee!
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Yapi schreef:mijn winterverkoudheid is ook gearriveerd, alhoewel ik geen traditionele zomerverkoudheid heb gehad en ik me dus afvraag in welk verkoudheidsseizoen ik nu eigenlijk zit![]()
![]()
Die van mij is net op tijd voorbij, kon gister avond voor het eerst weer wat ruiken, vandaag lijkt het allemaal weer redelijk te functioneren.
Dus net een poging gedaan met nummer 4 en morgen nog maar een keer.

0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik ben er een half uurtje geleden mee begonnen, maar ik ga pas iets neerpennen vanaf morgenavond. Er zijn nog een paar dingen niet helemaal duidelijk.
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Helaas werd m'n vriendin gisteren ziek en heb ik mijn plannen moeten laten varen om 's middags proefsessie één van sample vier te doen. Hopelijk lukt dat vanmiddag/vanavond wel, maar een tweede sessie zit er dan dus niet meer in.
Ach, eigenlijk is dat niet anders dan bij de vorige samples.
Ach, eigenlijk is dat niet anders dan bij de vorige samples.
0 x
-
liefmans
- Senior

nog even snel een notitietje maken, gelukkig hoeft dat voor mij privé niet veel te zijn
0 x
Zo, notities zijn verstuurd.
Het proeven moest allemaal wat haastig deze week, jammer genoeg. Enfin, ik heb bij deze whisky een bepaalde smaak-associatie waarvan ik benieuwd ben of jullie dat ook zo hebben ervaren.
Het proeven moest allemaal wat haastig deze week, jammer genoeg. Enfin, ik heb bij deze whisky een bepaalde smaak-associatie waarvan ik benieuwd ben of jullie dat ook zo hebben ervaren.
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-2”