HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-2: Voorbereiding
Re: HWF VBT-2: Ik doe mee!
Hopelijk liggen de prioriteiten van onze postbode niet bij het proeven van opgestuurde whisky samples ... 
0 x
-
John_Whisky
- Actief lid

Re: HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-2: Voorbereiding
Joehoe! Pakketje is binnen!
Let the tasting commence..
Moest me erg inhouden om niet gisteren meteen al de boel open te scheuren, en te proberen
Let the tasting commence..
Moest me erg inhouden om niet gisteren meteen al de boel open te scheuren, en te proberen
0 x
- Liquid_Gold
- Senior

Pakketje vandaag ontvangen. Prima werk Piet 

0 x
Even bij de buren langs geweest.
Sampels in perfecte staat.
Groetjes Nol
Sampels in perfecte staat.
Groetjes Nol
0 x
Ook bij mij is het pakketje gisteren bezorgd, ziet er super uit, mijn complimenten
Heb er zin in
Heb er zin in

0 x
Pakketje vandaag opgehaald bij het postkantoor. Ziet er héél goed uit! Mooie sample flesjes en leuk om nu ook zo'n pipetje te hebben. Was er al eens naar op zoek gegaan, maar kon hem vooralsnog nergens vinden. Dus dat is een welkome verrassing
Kan niet wachten om van start te gaan!
Kan niet wachten om van start te gaan!
0 x
Vandaag de samples in ontvangst mogen nemen, zien er strak uit! Super werk Piet! 

0 x
dito voor wat betreft de andere sprekers...
0 x
John_Whisky schreef:Let the tasting commence..
OJH schreef:Heb er zin in
ElwinB schreef:Kan niet wachten om van start te gaan!
De dagen gaan snel maar nu is drie weken weer behoorlijk lang
Voorlopig dan maar eerst genieten van het aanzicht... en wat fantaseren .... dan helpen de transparante flesjes wel weer.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: HWF VBT-2: Ik doe mee!
Ik heb ook... een briefje in de bus dat er een pakketje is toegekomen!!! Normaal kunnen dat ettelijke flesjes whisky zijn, nu vermoed ik dat het ettelijke sampleflesjes zullen zijn 

0 x
Gisterenavond bij thuiskomst een pakje gevonden op het gras, gelukkig was het goed verpakt. Waarschijnlijk heeft de postbode het gewoon tegen de brievenbus gezet en is de hond van de buren er mee beginnen te spelen
Toch blij dat er nu 6 nieuwe samples in de kast staan te blinken
Toch blij dat er nu 6 nieuwe samples in de kast staan te blinken
0 x
Kris schreef:Gisterenavond bij thuiskomst een pakje gevonden op het gras, gelukkig was het goed verpakt. Waarschijnlijk heeft de postbode het gewoon tegen de brievenbus gezet en is de hond van de buren er mee beginnen te spelen![]()
Maar dat is natuurlijk helemaal absurd een pakketje zo maar onbeheerd achterlaten in het zicht van elke voorbijganger (nu wellicht een hond)... goed dat alles goed is maar ik ga toch eens kijken of ik hier wat mee kan (helaas zit hier geen Track & Trace op en "weg is weg" in dat geval)... De tijden dat dit veilig kon liggen al héél lang achter ons, ik neem aan ook in België

0 x
Alles netjes toegekomen, wel een dag later dan bij de andere Bruggelingen! Mooi verpakt, bedankt Piet!

0 x
Nu bijna iedereen weet hoe VBT-2 er uit ziet en ik al foto's zie op Twitter en Facebook, bij deze (klikken voor full-size).
Het geopende gevulde doosje:
De samples:
Het geopende gevulde doosje:
De samples:
0 x
Piet schreef:Kris schreef:Gisterenavond bij thuiskomst een pakje gevonden op het gras, gelukkig was het goed verpakt. Waarschijnlijk heeft de postbode het gewoon tegen de brievenbus gezet en is de hond van de buren er mee beginnen te spelen![]()
Maar dat is natuurlijk helemaal absurd een pakketje zo maar onbeheerd achterlaten in het zicht van elke voorbijganger (nu wellicht een hond)... goed dat alles goed is maar ik ga toch eens kijken of ik hier wat mee kan (helaas zit hier geen Track & Trace op en "weg is weg" in dat geval)... De tijden dat dit veilig kon liggen al héél lang achter ons, ik neem aan ook in België
De meeste postbodes thuis hebben ten minste het verstand om pakjes aan de achterdeur te leggen. Maar het is zeker niet de eerste keer, Heb al eens een doos met voor meer dan €300 boeken in gewoon op de oprit gevonden, zelfs nog niet tegen de poort, gewoon halverwege. En als je dan een klacht gaat indienen kan je alles op het postkantoor gaan afhalen (dat natuuuurlijk de meest flexibele opningsuren heeft)
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-2”