HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: Inschrijving

Onze eerste "blinde" forum-proeverij.
Gebruikersavatar
McRay
Senior
Senior
Berichten: 106
Lid geworden op: 21 Apr 2010, 09:00

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor McRay » 01 Apr 2012, 16:47

Ben reuze benieuwd.

Maar is er nog een eind datum waarop je alle tastings binnen wil hebben?

Edit;
Lees net het andere topic, dus vraag is al beantwoord :-)
0 x
Sláinte Mhath

Gebruikersavatar
BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1736
Lid geworden op: 24 Apr 2010, 17:58

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 01 Apr 2012, 17:58

JayDie schreef:
BWhisky schreef:Ik heb , waarschijnlijk als eerste , de samples ontvangen ( afgehaald bij Bart). Ziet er zeer goed uit. 7 samples , voorzien van etiket met nummer.

Show me picture :-P


Voila , sorry voor de crappy kwaliteit.


Afbeelding
0 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 01 Apr 2012, 18:45

Ik ben mijn samples deze namiddag gaan ophalen in de winkel waar Yapi werkt. Ik ga vanavond er toch al eens aan snuffelen. Dus dan ben ik nummer twee die de samples in zijn bezit heeft? :hoera
Ah ja, eigen volk eerst hè. ;)
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor JayDie » 01 Apr 2012, 20:16

BWhisky schreef:Voila , sorry voor de crappy kwaliteit.

Thanks! Ik ben benieuwd naar mijn setje!
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Gebruikersavatar
Japie Krekel
Senior
Senior
Berichten: 348
Lid geworden op: 06 Feb 2011, 17:44
Locatie: Hoorn

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Japie Krekel » 01 Apr 2012, 20:25

Yapi schreef:Okee,
plan B is in werking gesteld, ik stuur zo meteen een mail naar iedereen om z'n adres door te mailen. Gebeurd via PB, ga eens proberen een groep te maken zie :D
gr Bart


Hallo Bart, of ik moet iets gemist hebben maar ik heb nog geen PB gehad voor de adres gegevens.
Klopt dit of moet ik mijn adres gewoon via jou PB mailen.

Nu ik lees dat een paar van onze zuiderburen al verwent zijn met de samples, kan ik haast niet meer wachten/slapen ;)
0 x
Afbeelding

"Slechte whisky bestaat niet; alleen goede whisky en nog betere whisky"

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving

Ongelezen berichtdoor Yapi » 01 Apr 2012, 20:33

Japie Krekel schreef:
Yapi schreef:Okee,
plan B is in werking gesteld, ik stuur zo meteen een mail naar iedereen om z'n adres door te mailen. Gebeurd via PB, ga eens proberen een groep te maken zie :D
gr Bart


Hallo Bart, of ik moet iets gemist hebben maar ik heb nog geen PB gehad voor de adres gegevens.
Klopt dit of moet ik mijn adres gewoon via jou PB mailen.

Nu ik lees dat een paar van onze zuiderburen al verwent zijn met de samples, kan ik haast niet meer wachten/slapen ;)


ik vermoed dat je jouw adres al eens laten weten hebt aan mij in een vorige correspondentie. Heb alles doorgenomen, en zij die geen mail gehad hebben, zitten behoorlijk safe. Ik check het even ;)

edit: Meneer M. Z., ik heb uw gegevens 8-)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Japie Krekel
Senior
Senior
Berichten: 348
Lid geworden op: 06 Feb 2011, 17:44
Locatie: Hoorn

Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor Japie Krekel » 01 Apr 2012, 20:39

Okido :goedgedaan
0 x
Afbeelding

"Slechte whisky bestaat niet; alleen goede whisky en nog betere whisky"


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten