andre8x8 schreef:Als het nog mogelijk is wil ik mij graag als nummer 28 toevoegen aan de Blind Sampling part I
Groeten,
André
ja hoor André, ik dacht wel dat er nog een plaatsje vrij was

andre8x8 schreef:Als het nog mogelijk is wil ik mij graag als nummer 28 toevoegen aan de Blind Sampling part I
Groeten,
André



Yapi schreef:voor de flesjes had ik hieraan gedacht. Is perfect 50ml. Gebruik wel een klein trechtertje om de whisky over te gieten!
Yapi schreef:Tegelijk, hou er wel rekening mee dat dit geen verbruikskost is, zolang je niet de onhandige harry speelt, heb je na de sampling nog steeds dat flesje in bezit. Is dus meer een permanente aanschaf... Dit kan trouwens een begin zijn van heel erg leuke uitwisselbeurten![]()
Yapi schreef:Nou, qua logistiek is dit een behoorlijke organisatie

Yapi schreef:voor de flesjes had ik hieraan gedacht. Is perfect 50ml. Gebruik wel een klein trechtertje om de whisky over te gieten!
http://www.eflessen.be/product/207/brui ... bruin.html
...
Dat is net geen 5 euro per persoon voor de sampleflesjes...
Tegelijk, hou er wel rekening mee dat dit geen verbruikskost is, zolang je niet de onhandige harry speelt, heb je na de sampling nog steeds dat flesje in bezit. Is dus meer een permanente aanschaf... Dit kan trouwens een begin zijn van heel erg leuke uitwisselbeurten![]()
...
Ik ga nog even vandaag in de apotheek binnen springen om een alternatief te checken. Voor mij is het wel belangrijk dat het om 50ml gaat. Heel gemakkelijk en duidelijk qua hoeveelheid!
...
iemand andere ideeën?

liefmans schreef:trek je de commentaren niet aan, ik gebruik deze flesjes al jaren persoonlijk en voor gedeelde vreugde en nog geen enkel probleem mee gehad. Juist zorgen voor een geschikt trechterje en opletten dat je de flesjes niet te ver vult, exact 5cl in deze flesjes lijkt alsof er niet genoeg inzit.
Kijk ook eens goed op de site van e-flessen want boven een bepaald bedrag vervalt de verzendkost, kan je bv een pak 10cl of 3cl flessen met bredere hals kopen voor eigen gebruik.
Indien je de excursie naar Lokeren ziet zitten kan je het bij mij thuis komen doen, ik heb nog genoeg lege sample flesjes staan en dan printen we ineens de labeltjes. Met twee mensen de samples afvullen gaat een stuk sneller en is trouwens ook veel gezelliger. Reken ±1u rijden vanuit Brugge.

liefmans schreef:Om het maar voor iedereen openbaar te houden.
5 samples per persoon komt op 3euro voor flesjes en labels. Doosjes om pakketjes te maken heb ik niet meer dus daar ga je wel nog eens naar moeten kijken. Extra verpakkingsmaterieel voor in de pakketjes heb ik genoeg in huis.

Yapi schreef:Nou, qua logistiek is dit een behoorlijke organisatie

Ruval schreef: Duim omhoog, Yappi!!!
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten