
HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: Inschrijving
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
Hey Bart. Ik kom donderdag langs voor 14u. Past dat nog?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
johan brugge schreef:Hey Bart. Ik kom donderdag langs voor 14u. Past dat nog?
Ja hoor! probeer er rond 13.45u te zijn, want rond 13.55 moet ik weer op mijn fietsje zitten om om 14u de biershop terug open te doen!
Iedereen die me reeds een PB heeft gestuurd, uitermate dank u, voor het tijdig regelen van de betaling!
0 x
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
Guys & Girls,
nog even voor de duidelijkheid, een idee van de te verwachten tijdslijn:
De betalingen worden deze week bekeken, ik verwacht rond maandag de meeste (95%) van de betalingen binnen.
Volgende week zullen de flessen dan ook worden aangekocht, en ik zorg volgende week ook dat ik deze afhaal en ergens afspreek met Christof om alles in samples te gieten. Dat zal het grootste werk zijn. Verwacht nog een PB van mij hieromtrent, meer bepaald om jullie adressen te vragen (jullie mogen, maar hoeven ze nog niet te sturen, ik zou ze liever ergens gegroepeerd binnen zien komen volgende week)
Eind volgende week zullen de samples dan verstuurd worden. Ik vermoed dat we de eerste reviews binnen zullen verwachten rond 1 april (dit is geen grap!)
groetjes
Bart
nog even voor de duidelijkheid, een idee van de te verwachten tijdslijn:
De betalingen worden deze week bekeken, ik verwacht rond maandag de meeste (95%) van de betalingen binnen.
Volgende week zullen de flessen dan ook worden aangekocht, en ik zorg volgende week ook dat ik deze afhaal en ergens afspreek met Christof om alles in samples te gieten. Dat zal het grootste werk zijn. Verwacht nog een PB van mij hieromtrent, meer bepaald om jullie adressen te vragen (jullie mogen, maar hoeven ze nog niet te sturen, ik zou ze liever ergens gegroepeerd binnen zien komen volgende week)
Eind volgende week zullen de samples dan verstuurd worden. Ik vermoed dat we de eerste reviews binnen zullen verwachten rond 1 april (dit is geen grap!)
groetjes
Bart
0 x
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
Yapi schreef:Ik vermoed dat we de eerste reviews binnen zullen verwachten rond 1 april (dit is geen grap!)
Kijk, dat vind ik nou een leuk cadeautje voor mijn verjaardag
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
Ondertussen zijn al heel veel betalingen binnen gekomen voor de proeverij, ik leek even een zwart handeltje in Nederland te hebben opgezet
Vrijdag heb ik een dagje vrij, dan kan ik alles wat beter bundelen. Ondertussen heb ik al wat besteld met het toegekomen geld - whisky voor de proeverij wel te verstaan
Als alles binnen is kan Spirito Divino ook zijn duit in het zakje doen!
Groetjes
Bart
ps Deunemans, ik heb één van je twee stortingen terug gestort!
Vrijdag heb ik een dagje vrij, dan kan ik alles wat beter bundelen. Ondertussen heb ik al wat besteld met het toegekomen geld - whisky voor de proeverij wel te verstaan
Als alles binnen is kan Spirito Divino ook zijn duit in het zakje doen!
Groetjes
Bart
ps Deunemans, ik heb één van je twee stortingen terug gestort!
0 x
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
Ja ik doe mee.
Had ook al een PM gestuurd, niet goed gelezen
Ben benieuwd.
Had ook al een PM gestuurd, niet goed gelezen
Ben benieuwd.
0 x
Sláinte Mhath
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
Okee, fantastisch gewoon!!! WE ZIJN MET 28!!!! Geweldig succes, had dit niet durven vermoeden!
hierbij de definitieve lijst:
tomzev
p_froes
Ruval
Turfsmurf
JohanBrugge
Bwhisky
Renefatdude
Raleigh
I_spey
Liefmans
edwinedje
Jaydie
Piet
japiekrekel
OJH
Matti
ElwinB
totalatool + Quaich + 3de persoon
fbs
Mcray
Kris
GJR
Miss_Jline
Deunemans
André8x8
yapi
Zoals eerder gezegd, morgen kijk ik al eens de betalingen na. Maar een eerste zicht leerde mij dat er al zo'n 18 à 20 personen betaald hadden, en elke dag komen er daar wel nog wat bij.
Groetjes
Bart
hierbij de definitieve lijst:
tomzev
p_froes
Ruval
Turfsmurf
JohanBrugge
Bwhisky
Renefatdude
Raleigh
I_spey
Liefmans
edwinedje
Jaydie
Piet
japiekrekel
OJH
Matti
ElwinB
totalatool + Quaich + 3de persoon
fbs
Mcray
Kris
GJR
Miss_Jline
Deunemans
André8x8
yapi
Zoals eerder gezegd, morgen kijk ik al eens de betalingen na. Maar een eerste zicht leerde mij dat er al zo'n 18 à 20 personen betaald hadden, en elke dag komen er daar wel nog wat bij.
Groetjes
Bart
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
Leuk je ontmoet te hebben, Bart! Tot binnenkort.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
johan brugge schreef:Leuk je ontmoet te hebben, Bart! Tot binnenkort.
het "gevoel" was wederzijds! Jammer dat je me moest zien eten, kan me inbeelden dat het niet altijd even smakelijk was
0 x
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
hoi Bart
ik ben 3de persoon in kwestie
Bart
ik ben 3de persoon in kwestie
Bart
0 x
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
ow okee, had het nog niet gezien! Ik ben net de betalingen aan het checken
gr Bart
gr Bart
0 x
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
Goed nieuws, iedereen heeft betaald!!! (behalve Christof en ik, maar wij maken uiteraard de kosten zelf)
Mijn eigen bestelling is online reeds verzonden, ik verwacht maandag de post aan mijn deur!
Bij spirito Divino had ik een afspraak deze morgen, maar wegens ziekte moeten afzeggen, bovendien was een bepaalde fles nog steeds niet binnen, dus had ik toch nog eens moeten terugrijden.
Het is nog even wachten op die fles dus, en dan kan ik met Christof afspreken!
Mijn eigen bestelling is online reeds verzonden, ik verwacht maandag de post aan mijn deur!
Bij spirito Divino had ik een afspraak deze morgen, maar wegens ziekte moeten afzeggen, bovendien was een bepaalde fles nog steeds niet binnen, dus had ik toch nog eens moeten terugrijden.
Het is nog even wachten op die fles dus, en dan kan ik met Christof afspreken!
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

- Berichten: 2444
- Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59
Re: HetWhiskyforum - Virtuele blind tasting-1: inschrijving
Yapi schreef:... bovendien was een bepaalde fles nog steeds niet binnen, dus had ik toch nog eens moeten terugrijden.
Het is nog even wachten op die fles dus, en dan kan ik met Christof afspreken!
Ongeduldig en nieuwsgierig als ik ben
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten



