Piet schreef:Yapi schreef:...
Piet, doe jij mee?
JayDie, kan het zijn dat jij al bevestigd had in ander topic? Bericht is misschien gewist, maar meen het me te herinneren
Ik ben ook zeker van de partij Bart. Omdat ik hier ook een beetje de boel in de gaten houd speel ik ook wel eens advocaat van de duivel...(b.v. het whisky forum, want zonder "het" kom je op een gekaapte site) en/of op een ander forum.
Leuk dat je het oppakt overigens![]()
Ik denk wel dat John er ook voor in is.
Doe Toni ook van mij de groeten. Ik denk dat ik vorig jaar zijn eerste Ollandse postorder klant was
PS: Houd er rekening mee dat de poll niet het totaal aantal gegadigden aangeeft aangezien je meerdere vinkjes kunt zetten (ik neem aan dat dat de bedoeling was ?).
geen probleem Piet ivm eerste! Die poll, was de bedoeling. Wou de gedachten een beetje kunnen lezen, en bij twijfel (wat ook een veel voorkomende gedachte is) ben je beter met 2 opties... al lijkt er weinig twijfel te rijzen als je de poll bekijkt! Geweldige sfeer, we lijken wel eurosong for kids





of een groot pakket naar buitenland en diegene van daaruit verder.

