ElwinB schreef:Wat mij betreft wordt dit vaker dan één keer per jaar georganiseerd, mits 't haalbaar is. Hoe dan ook: volgend jaar ben ik zeker weer van de partij

Yup, maar 1x per jaar is ook OK.
Dit was erg leuk en leerzaam om te doen.
Ik blijf wel bij mijn mening dat een andere tijdsindeling van het programma voor mij de feestvreugde zou verhogen.
Nu was het soms haasten om het rond te krijgen voor 20:00 op zondag.
Mijn uiteindelijke uitslag is geworden:
Mogelijk de volgende aanschaf;
- Sample 4 - Johnnie Walker Green Label
Mogelijke kandidaat voor in de kast;
- Sample 3 - Ardmore 1992 MoS
- Sample 7 - Macduff 14Y Dram of the Lords 'Freyr'
- Sample 6 - BenRiach 12Y Sherry Matured
Voor later als ik groot ben;
- Sample 5 - Clynelish 1982 MoS
- Sample 1 - Springbank Rundlets and Kilderkins
Gaat hem niet worden;
- Sample 2 - Kentucky Vintage Bourbon
Ondertussen ben ik een wat ruimer verslag met foto's op mijn
website aan het plaatsen.
Nogmaals dank aan de organisatie voor het opzetten van dit project.
PS1: Ik heb de flesjes en doosje bewaard, maar het wordt waarschijnlijk een logistieke nachtmerrie om dit te gaan gebruiken voor een tweede ronde gok ik zo. ???
PS2: Mocht iemand in de omgeving Zaandam (net als ik) twijfelen over het opzetten van Ronde 2 (of 3 of 4) laat het even weten via PB. Wie weet komen we er samen uit.
PS3: Voor ik het vergeet een voorstel voor ronde 2;
> Inleveren op Maandag voor 20:00
> Plaatsen van notities op het forum ergens Maandagavond
> Bespreken op Dinsdag & Woensdag (evt Donderdag)
> Onthullen ergens op Woensdagavond (evt Donderdagavond)
> Nabespreken tot en met Maandag onder het genopt van de volgende sample.
Mocht dit een probleem zijn voor de organisator, wil ik best helpen met het web gedeelte.
Zit toch elke avond wel een paar uurtjes te surfen....