HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-1: part I - Poll
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
20 euro, alle kosten inbegrepen
25 euro, alle kosten inbegrepen
Heb je al een idee van de verzend- en verpakkingskosten @Yapi, en het verschil voor België en Nederland ?
Als er de helft af gaat geef ik deze opties niet veel kans. Daar liepen we destijds toch wel tegenaan. En toen ging het om 3CC samples.
25 euro, alle kosten inbegrepen
Heb je al een idee van de verzend- en verpakkingskosten @Yapi, en het verschil voor België en Nederland ?
Als er de helft af gaat geef ik deze opties niet veel kans. Daar liepen we destijds toch wel tegenaan. En toen ging het om 3CC samples.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: Whisky Forum.nl Blind Sampling part I
Renefatdude schreef:Bart ik doe graag mee!
Rene
Wat had ik gedacht
Jij lekkerbek
dat wordt grappig, je kunt je sigaren blind proeven, en daarna je whisky's blind
0 x
-
Renefatdude
- Actief lid

- Berichten: 82
- Lid geworden op: 22 Nov 2011, 10:30
Re: Whisky Forum.nl Blind Sampling part I
Yapi schreef:Renefatdude schreef:Bart ik doe graag mee!
Rene
Wat had ik gedacht![]()
Jij lekkerbek![]()
dat wordt grappig, je kunt je sigaren blind proeven, en daarna je whisky's blind
Whisky's gaat een stuk sneller

0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Piet schreef:20 euro, alle kosten inbegrepen
25 euro, alle kosten inbegrepen
Heb je al een idee van de verzend- en verpakkingskosten @Yapi, en het verschil voor België en Nederland ?
Als er de helft af gaat geef ik deze opties niet veel kans. Daar liepen we destijds toch wel tegenaan. En toen ging het om 3CC samples.
wel, ik wou het er eens bijzetten om te polsen, maar voorlopig ligt niemand wakker van de verzendkosten, en ik heb er goeie hoop op dat ik die mits bepaalde logistiek wel laag kan houden. Bwhisky en JohanBrugge zullen er bijvoorbeeld geen enkele hebben, en altruïsten die ze zijn kunnen we die uitgespaarde kosten dan weer van de andere aftrekken.
En misschien kan ik nog wel ergens via via enkele samples afleveren. Het gaat logistiek wel even wikken en wegen worden, maar we zullen ons best doen!
ik denk dat - behalve wanneer het een stormloop wordt - we kunnen afsluiten bij 14 deelnemers, das elk 5 cl, kun je al eens een 3 cl nemen, en een 2 cl voor back-up.
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
liefmans schreef:Stel voor dat je al een lijstje begint bij te houden, ik wil ook wel tot max 20cl meedoen (dan wordt de split weer wat kleiner)
bedoel je dan dat je minstens zelf 20 cl wil voor jezelf om te proeven, of maximum 20?
Ik vraag het liever eens
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
lijst van potentiële deelnemers (mits latere bevestiging)
Carlo
Ruval
Turfsmurf
JohanBrugge
Bwhisky
Renefatdude
I_spey
Liefmans
edwinetje
yapi (dan wel niet blind, maar ik wil die verdorie ook proeven
)
Dus al 10,
Piet, doe jij mee?
JayDie, kan het zijn dat jij al bevestigd had in ander topic? Bericht is misschien gewist, maar meen het me te herinneren
groetjes
Bart
Carlo
Ruval
Turfsmurf
JohanBrugge
Bwhisky
Renefatdude
I_spey
Liefmans
edwinetje
yapi (dan wel niet blind, maar ik wil die verdorie ook proeven
)Dus al 10,
Piet, doe jij mee?
JayDie, kan het zijn dat jij al bevestigd had in ander topic? Bericht is misschien gewist, maar meen het me te herinneren
groetjes
Bart
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Check, sign me up.
Ik denk dat je ook met samples van 3,5cl zou kunnen werken (20 personen) als er meer aanmeldingen komen. En dat is ook goedkoper natuurlijk (of je kan duurdere flessen kopen
).
Ik denk dat je ook met samples van 3,5cl zou kunnen werken (20 personen) als er meer aanmeldingen komen. En dat is ook goedkoper natuurlijk (of je kan duurdere flessen kopen
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
wil ook wel meedoen klinkt erg leuk
en alvast dank voor al het regel werk 
en alvast dank voor al het regel werk 
0 x
- Japie Krekel
- Senior

- Berichten: 348
- Lid geworden op: 06 Feb 2011, 17:44
- Locatie: Hoorn
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
I_SPEY schreef:Hey Johan, zolang er maar whisky in het spel aanwezig is doe jij mee, hè, ouwe zatl***er!
HA, it takes one to know one!!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
johan brugge schreef:I_SPEY schreef:Hey Johan, zolang er maar whisky in het spel aanwezig is doe jij mee, hè, ouwe zatl***er!
HA, it takes one to know one!!
I know, I know
0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Mooi om zien dat zoveel mensen mee willen doen ! Aan 14 man geraken is nu al geen probleem meer denk ik ?!


0 x
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Yapi schreef:...
Piet, doe jij mee?
JayDie, kan het zijn dat jij al bevestigd had in ander topic? Bericht is misschien gewist, maar meen het me te herinneren
Ik ben ook zeker van de partij Bart. Omdat ik hier ook een beetje de boel in de gaten houd speel ik ook wel eens advocaat van de duivel...
Leuk dat je het oppakt overigens
Ik denk wel dat John er ook voor in is.
Doe Toni ook van mij de groeten. Ik denk dat ik vorig jaar zijn eerste Ollandse postorder klant was
PS: Houd er rekening mee dat de poll niet het totaal aantal gegadigden aangeeft aangezien je meerdere vinkjes kunt zetten (ik neem aan dat dat de bedoeling was ?).
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
Piet schreef:Doe Toni ook van mij de groeten. Ik denk dat ik vorig jaar zijn eerste Ollandse postorder klant was
Ooh, maar hij kent je heus nog wel hoor Piet. Toen ik daar voor het eerst langs ging begin dit jaar en ik liet je naam vallen, moest hij even denken, maar hij wist toch behoorlijk snel over wie ik het had!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I
aha, net terug van een bieravond (moet kunnen, als brouwer
) en ik ben verheugd van het aantal reacties hier!
Inderdaad we kunnen ook met 3,5 cl werken indien nodig! Maar laten we nog even afwachten, misschien komen we wel aan 28
komen nog bij:
lijst van potentiële deelnemers (mits latere bevestiging)
Carlo
Ruval
Turfsmurf
JohanBrugge
Bwhisky
Renefatdude
I_spey
Liefmans
edwinetje
Jaydie
Piet
japiekrekel
OJH
Matti
ElwinB
yapi (dan wel niet blind, maar ik wil die verdorie ook proeven )
Edit op 25/02 om 14.00u: okee, momenteel lijken we aan 16 man te zitten!!!! GEWELDIG!!!!
ik wacht nog even af, sommige zijn nog niet aangemeld geweest in tussentijd, dus elk zijn kans!
Tot morgen
Inderdaad we kunnen ook met 3,5 cl werken indien nodig! Maar laten we nog even afwachten, misschien komen we wel aan 28
komen nog bij:
lijst van potentiële deelnemers (mits latere bevestiging)
Carlo
Ruval
Turfsmurf
JohanBrugge
Bwhisky
Renefatdude
I_spey
Liefmans
edwinetje
Jaydie
Piet
japiekrekel
OJH
Matti
ElwinB
yapi (dan wel niet blind, maar ik wil die verdorie ook proeven )
Edit op 25/02 om 14.00u: okee, momenteel lijken we aan 16 man te zitten!!!! GEWELDIG!!!!
ik wacht nog even af, sommige zijn nog niet aangemeld geweest in tussentijd, dus elk zijn kans!
Tot morgen

Laatst gewijzigd door Yapi op 25 Feb 2012, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


