HetWhiskyforum - Virtuele Blind Tasting-1: part I - Poll

Onze eerste "blinde" forum-proeverij.

hoeveel euro zou u met plezier uitgeven om deel te nemen aan deze blind sampling

20 euro, alle kosten inbegrepen
1
3%
20 euro, en ik begrijp dat er nog wel (verzend)kosten kunnen bijkomen
0
Geen stemmen
25 euro, alle kosten inbegrepen
1
3%
25 euro, en ik begrijp dat er nog wel (verzend)kosten kunnen bijkomen
13
45%
mag zelfs meer zijn, zolang de prijs/kwaliteit maar aanwezig is en ik kan genieten van m'n drams en de animo!
14
48%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor Piet » 24 Feb 2012, 19:24

20 euro, alle kosten inbegrepen

25 euro, alle kosten inbegrepen

Heb je al een idee van de verzend- en verpakkingskosten @Yapi, en het verschil voor België en Nederland ?
Als er de helft af gaat geef ik deze opties niet veel kans. Daar liepen we destijds toch wel tegenaan. En toen ging het om 3CC samples.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Whisky Forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor Yapi » 24 Feb 2012, 19:25

Renefatdude schreef:Bart ik doe graag mee!

Rene


Wat had ik gedacht :smullen
Jij lekkerbek :bigsmile

dat wordt grappig, je kunt je sigaren blind proeven, en daarna je whisky's blind ;)
0 x
Afbeelding

Renefatdude
Actief lid
Actief lid
Berichten: 82
Lid geworden op: 22 Nov 2011, 10:30

Re: Whisky Forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor Renefatdude » 24 Feb 2012, 19:32

Yapi schreef:
Renefatdude schreef:Bart ik doe graag mee!

Rene


Wat had ik gedacht :smullen
Jij lekkerbek :bigsmile

dat wordt grappig, je kunt je sigaren blind proeven, en daarna je whisky's blind ;)


Whisky's gaat een stuk sneller :bottomsup
0 x

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor Yapi » 24 Feb 2012, 19:32

Piet schreef:20 euro, alle kosten inbegrepen

25 euro, alle kosten inbegrepen

Heb je al een idee van de verzend- en verpakkingskosten @Yapi, en het verschil voor België en Nederland ?
Als er de helft af gaat geef ik deze opties niet veel kans. Daar liepen we destijds toch wel tegenaan. En toen ging het om 3CC samples.


wel, ik wou het er eens bijzetten om te polsen, maar voorlopig ligt niemand wakker van de verzendkosten, en ik heb er goeie hoop op dat ik die mits bepaalde logistiek wel laag kan houden. Bwhisky en JohanBrugge zullen er bijvoorbeeld geen enkele hebben, en altruïsten die ze zijn kunnen we die uitgespaarde kosten dan weer van de andere aftrekken. ;)
En misschien kan ik nog wel ergens via via enkele samples afleveren. Het gaat logistiek wel even wikken en wegen worden, maar we zullen ons best doen!

ik denk dat - behalve wanneer het een stormloop wordt - we kunnen afsluiten bij 14 deelnemers, das elk 5 cl, kun je al eens een 3 cl nemen, en een 2 cl voor back-up.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor Yapi » 24 Feb 2012, 19:34

liefmans schreef:Stel voor dat je al een lijstje begint bij te houden, ik wil ook wel tot max 20cl meedoen (dan wordt de split weer wat kleiner)


bedoel je dan dat je minstens zelf 20 cl wil voor jezelf om te proeven, of maximum 20?
Ik vraag het liever eens
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor Yapi » 24 Feb 2012, 19:43

lijst van potentiële deelnemers (mits latere bevestiging)

Carlo
Ruval
Turfsmurf
JohanBrugge
Bwhisky
Renefatdude
I_spey
Liefmans
edwinetje
yapi (dan wel niet blind, maar ik wil die verdorie ook proeven :lekker )

Dus al 10,
Piet, doe jij mee?

JayDie, kan het zijn dat jij al bevestigd had in ander topic? Bericht is misschien gewist, maar meen het me te herinneren
groetjes
Bart
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor Matti » 24 Feb 2012, 20:32

Check, sign me up.

Ik denk dat je ook met samples van 3,5cl zou kunnen werken (20 personen) als er meer aanmeldingen komen. En dat is ook goedkoper natuurlijk (of je kan duurdere flessen kopen :)).
0 x
Matthijs, whiskynerd.

OJH
Senior
Senior
Berichten: 349
Lid geworden op: 23 Dec 2010, 08:46

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor OJH » 24 Feb 2012, 20:38

wil ook wel meedoen klinkt erg leuk :bigsmile en alvast dank voor al het regel werk :goedgedaan
0 x

Gebruikersavatar
Japie Krekel
Senior
Senior
Berichten: 348
Lid geworden op: 06 Feb 2011, 17:44
Locatie: Hoorn

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor Japie Krekel » 24 Feb 2012, 21:00

Zet mij ook maar op het "blinden" lijstje ;)
0 x
Afbeelding

"Slechte whisky bestaat niet; alleen goede whisky en nog betere whisky"

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 24 Feb 2012, 21:16

I_SPEY schreef:Hey Johan, zolang er maar whisky in het spel aanwezig is doe jij mee, hè, ouwe zatl***er!

HA, it takes one to know one!! :lol:
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2550
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 17:21
Locatie: Rotterdram

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 24 Feb 2012, 21:19

johan brugge schreef:
I_SPEY schreef:Hey Johan, zolang er maar whisky in het spel aanwezig is doe jij mee, hè, ouwe zatl***er!

HA, it takes one to know one!! :lol:

I know, I know ;)
0 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"

Gebruikersavatar
BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1736
Lid geworden op: 24 Apr 2010, 17:58

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 24 Feb 2012, 21:20

Mooi om zien dat zoveel mensen mee willen doen ! Aan 14 man geraken is nu al geen probleem meer denk ik ?!

:Slainte
0 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor Piet » 24 Feb 2012, 22:54

Yapi schreef:...
Piet, doe jij mee?

JayDie, kan het zijn dat jij al bevestigd had in ander topic? Bericht is misschien gewist, maar meen het me te herinneren

Ik ben ook zeker van de partij Bart. Omdat ik hier ook een beetje de boel in de gaten houd speel ik ook wel eens advocaat van de duivel... :evil: (b.v. het whisky forum, want zonder "het" kom je op een gekaapte site) en/of op een ander forum.
Leuk dat je het oppakt overigens :goedgedaan

Ik denk wel dat John er ook voor in is.

Doe Toni ook van mij de groeten. Ik denk dat ik vorig jaar zijn eerste Ollandse postorder klant was 8-)

PS: Houd er rekening mee dat de poll niet het totaal aantal gegadigden aangeeft aangezien je meerdere vinkjes kunt zetten (ik neem aan dat dat de bedoeling was ?).
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 24 Feb 2012, 23:48

Piet schreef:Doe Toni ook van mij de groeten. Ik denk dat ik vorig jaar zijn eerste Ollandse postorder klant was 8-)

Ooh, maar hij kent je heus nog wel hoor Piet. Toen ik daar voor het eerst langs ging begin dit jaar en ik liet je naam vallen, moest hij even denken, maar hij wist toch behoorlijk snel over wie ik het had!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Yapi
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3246
Lid geworden op: 03 Feb 2012, 22:50

Re: Het Whisky forum.nl Blind Sampling part I

Ongelezen berichtdoor Yapi » 25 Feb 2012, 00:34

aha, net terug van een bieravond (moet kunnen, als brouwer ;) ) en ik ben verheugd van het aantal reacties hier!

Inderdaad we kunnen ook met 3,5 cl werken indien nodig! Maar laten we nog even afwachten, misschien komen we wel aan 28 :bigsmile

komen nog bij:

lijst van potentiële deelnemers (mits latere bevestiging)

Carlo
Ruval
Turfsmurf
JohanBrugge
Bwhisky
Renefatdude
I_spey
Liefmans
edwinetje
Jaydie
Piet
japiekrekel
OJH
Matti
ElwinB
yapi (dan wel niet blind, maar ik wil die verdorie ook proeven )

Edit op 25/02 om 14.00u: okee, momenteel lijken we aan 16 man te zitten!!!! GEWELDIG!!!!

ik wacht nog even af, sommige zijn nog niet aangemeld geweest in tussentijd, dus elk zijn kans!

Tot morgen :Slainte
Laatst gewijzigd door Yapi op 25 Feb 2012, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten