HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-2 (15 apr)

Onze eerste "blinde" forum-proeverij.

Welke score geef je deze Whisky ?

Peiling eindigde op 27 Apr 2012, 16:22

Afbeelding - Minder dan 56
2
14%
Afbeelding - 56-60
0
Geen stemmen
Afbeelding - 61-65
0
Geen stemmen
Afbeelding - 66-70
0
Geen stemmen
Afbeelding - 71-75
1
7%
Afbeelding - 76-80
3
21%
Afbeelding - 81-85
8
57%
Afbeelding - 86-90
0
Geen stemmen
Afbeelding - 91-95
0
Geen stemmen
Afbeelding - 96-100
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
GJR
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 720
Lid geworden op: 01 Aug 2010, 10:47
Locatie: Zierikzee
Contact:

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-2 (15 apr)

Ongelezen berichtdoor GJR » 18 Apr 2012, 12:33

Grappig van de uitslag en de reacties. Had hier trouwens een flinke flater mee kunnen slaan, aangezien deze bourbon (waarschijnlijk wel een andere batch, gezien de aanschafdatum van mei 2011) in mijn collectie staat.

Ik heb hier (nog) geen uitgebreide notitie van , maar in deze tasting geproefd en conclusie was "Just a very good dram!" normaal goed voor een 80+ score bij uitgebreider proeven bij mij.

Als ik volledig hersteld ben (reuk begint gelukkig terug te komen) zal ik dit sample is naast de toenmalige batch zetten. Kijken of er veel verschil in zit.
0 x
Mijn huidige collectie: Afbeelding...... en.... Mijn Whiskyblog en ook op twitter : GJR71

Gebruikersavatar
JayDie
Moderator
Moderator
Berichten: 6770
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 19:49
Locatie: Gennep

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-2 (15 apr)

Ongelezen berichtdoor JayDie » 18 Apr 2012, 14:06

GJR schreef:Had hier trouwens een flinke flater mee kunnen slaan, aangezien deze bourbon (waarschijnlijk wel een andere batch, gezien de aanschafdatum van mei 2011) in mijn collectie staat.

Ach... smaken verschillen en het is in ieder geval niet mijn doel te raden wat het is. Leuk een gooi te doen, juist leuk om erachter te komen dat je iets totaal niet lekker vond terwijl je hem eerder als toppertje bestempeld hebt. Over nut en interpretaties van scores gesproken :gnif

Enjoy!
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-2 (15 apr)

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 18 Apr 2012, 18:01

Ik had het sampleflesje tot deze morgen gesloten gehouden, met de gedachte om het later uit te spoelen. Mijn vrouw heeft een hekel aan whisky, maar ze ruikt er wel graag aan. En ze heeft nog een goede neus ook. Je raad het al. Ik heb haar eens laten ruiken aan het flesje. En wat trok ze toen een vies gezicht, zeg! Ze vond hem ook heel slecht ruiken. En dat is voor mij de geruststelling dat er met mijn neus- en smaakzin niets verkeerd was. Op naar sample 3!
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2550
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 17:21
Locatie: Rotterdram

Re: HWF Virtuele Blind Tasting-1: Sample-2 (15 apr)

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 22 Apr 2012, 18:17

Yapi schreef: Tegelijk kan ik moeilijk zeggen van mijn eigen dame dat ze geen smaak heeft, aangezien ze al 6 jaar voor mij kiest én kookt én de boodschappen doet etc. :lol:

Tja, de liefde van de man.....

;)
0 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-1”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten