totalatool schreef:Renefatdude schreef:Nogmaals ik vind bijvoorbeeld de Longrow CV (van dezelfde destilleerderij) veel lekkerder en de 10YO (Springbank) ook, de Engelsen zeggen het mooi: beauty is in the eye of the beholder!
Mijn favoriet op dit moment is denk ik de PC9 van Bruichladdich, maar dat kan zo veranderen.
Ah ja, ik had dat inderdaad gelezen. Ik denk dat jij en tomzev echte peatheads zijn.

ik ben het zeker wat René betreft! Bij een Indiër zou ie bij de meeste maaltijden waarschijnlijk ook beweren dat het niet gekruid is

Tegelijk, er staan nog genoeg post in dit topic waar op kan gereageerd worden vind ik, zoals de post bv van Piet waarom maar 3 mensen chocolade hebben geproefd... Of waarom sommigen hem vlak vonden en andere net niet. Een reactie daarop zou automatisch wel iets op gang kunnen brengen weer.
Net als totalatool begrijp ik bv maar moeilijk hoe je hem vlak kunt noemen. Lekker of niet, das iets anders natuurlijk!
Wat bv de prijs ook betreft die je wil betalen, hangt natuurlijk ook van je score af. Ik vind 55 euro normaal voor een whisky die ik 87 punten geef. Tegelijk, geef je 80, dan vind je dat uiteraard te veel.