Ruval schreef:...maar ik zie het bericht niet in de verzonden items, niet in postvak uit...
Ik heb dit ook een keer gehad, maar gelukkig op tijd ontdekt.
Als je de naam hebt ingetoetst (of gezocht) moet je wel op toevoegen klikken.
Dan komt de naam los bovenin te staan.
Doe je dit niet, dan blijft het alleen maar een indicatie dat je wel een berichtje naar deze persoon wil sturen.
Daarbij kreeg ik echter geen melding dat ik geen ontvanger had geselecteerd (of ik heb het niet gezien).
Dus het is opletten geblazen dat je daadwerkelijk een ontvanger selecteert.



