The Ultimate nu ook met een Ierse

Als het gaat over Ierse Whiskey.
Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 1171
Lid geworden op: 11 Nov 2015, 11:47
Contact:

The Ultimate nu ook met een Ierse

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 01 Okt 2023, 10:28

Vrijdag bij Pot Still wat nieuwe Ultimates geproefd. Wellicht is er al eens eerder een geweest, maar nu stond er een vat van een Ierse whisky bij. De naam van Bushmills staat er niet op, maar gezien de naam is het duidelijk dat ie daar uit de ketels is gekomen. Begreep dat dit vat nu eens niet bij Signatory vandaan komt. Overigens 17 jaar oud, fruitig, prima glas naar mijn smaak. Was de eerste van de avond die ik geproefd heb.
1 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

JvR
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 893
Lid geworden op: 30 Apr 2016, 23:30

Re: The Ultimate nu ook met een Ierse

Ongelezen berichtdoor JvR » 01 Okt 2023, 10:33

Heb je een whiskybase link? En welke naam staat er dan op?
0 x

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2955
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: The Ultimate nu ook met een Ierse

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 01 Okt 2023, 10:49

Is dat die County Antrim?
0 x

Gebruikersavatar
Reichenbach
Moderator
Moderator
Berichten: 3980
Lid geworden op: 11 Feb 2017, 18:53
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: The Ultimate nu ook met een Ierse

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 01 Okt 2023, 11:02

Dan past het etiket deze keer wel bij de whiskey.
2 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 Sep 2012, 15:02
Locatie: omgeving Breda

Re: The Ultimate nu ook met een Ierse

Ongelezen berichtdoor Roland... » 01 Okt 2023, 11:16

Cor - Vinabc schreef:Vrijdag bij Pot Still wat nieuwe Ultimates geproefd. Wellicht is er al eens eerder een geweest, maar nu stond er een vat van een Ierse whisky bij. De naam van Bushmills staat er niet op, maar gezien de naam is het duidelijk dat ie daar uit de ketels is gekomen. Begreep dat dit vat nu eens niet bij Signatory vandaan komt. Overigens 17 jaar oud, fruitig, prima glas naar mijn smaak. Was de eerste van de avond die ik geproefd heb.


Ik heb deze whisky gisteren ook bij de Pot Still geproefd. Ik vond het ook een meer dan prima whisky met een neus en smaak die ik nog niet/of niet vaak in een andere whisky ben tegen gekomen. Volgens mij is deze ook op meer dan 46% gebotteld, maar pin me er niet op vast want voor mij was het niet de eerste die ik die dag op had...
1 x
Afbeelding

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 1171
Lid geworden op: 11 Nov 2015, 11:47
Contact:

Re: The Ultimate nu ook met een Ierse

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 01 Okt 2023, 11:44

Roland... schreef:
Cor - Vinabc schreef:Vrijdag bij Pot Still wat nieuwe Ultimates geproefd. Wellicht is er al eens eerder een geweest, maar nu stond er een vat van een Ierse whisky bij. De naam van Bushmills staat er niet op, maar gezien de naam is het duidelijk dat ie daar uit de ketels is gekomen. Begreep dat dit vat nu eens niet bij Signatory vandaan komt. Overigens 17 jaar oud, fruitig, prima glas naar mijn smaak. Was de eerste van de avond die ik geproefd heb.


Ik heb deze whisky gisteren ook bij de Pot Still geproefd. Ik vond het ook een meer dan prima whisky met een neus en smaak die ik nog niet/of niet vaak in een andere whisky ben tegen gekomen. Volgens mij is deze ook op meer dan 46% gebotteld, maar pin me er niet op vast want voor mij was het niet de eerste die ik die dag op had...


Hij is 46% (had er een foto van).
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 Sep 2012, 15:02
Locatie: omgeving Breda

Re: The Ultimate nu ook met een Ierse

Ongelezen berichtdoor Roland... » 01 Okt 2023, 15:27

Cor - Vinabc schreef:
Roland... schreef:
Cor - Vinabc schreef:Vrijdag bij Pot Still wat nieuwe Ultimates geproefd. Wellicht is er al eens eerder een geweest, maar nu stond er een vat van een Ierse whisky bij. De naam van Bushmills staat er niet op, maar gezien de naam is het duidelijk dat ie daar uit de ketels is gekomen. Begreep dat dit vat nu eens niet bij Signatory vandaan komt. Overigens 17 jaar oud, fruitig, prima glas naar mijn smaak. Was de eerste van de avond die ik geproefd heb.


Ik heb deze whisky gisteren ook bij de Pot Still geproefd. Ik vond het ook een meer dan prima whisky met een neus en smaak die ik nog niet/of niet vaak in een andere whisky ben tegen gekomen. Volgens mij is deze ook op meer dan 46% gebotteld, maar pin me er niet op vast want voor mij was het niet de eerste die ik die dag op had...


Hij is 46% (had er een foto van).


:nat dat zei ik
0 x
Afbeelding


Terug naar “Ierse Whiskey”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten