meneer Busker zoekt Busker whisky

Als het gaat over Ierse Whiskey.
evreeb
Actief lid
Actief lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 14 Jan 2016, 12:27

meneer Busker zoekt Busker whisky

Ongelezen berichtdoor evreeb » 06 Dec 2021, 17:31

via een post op Linkedin: https://www.linkedin.com/posts/nannobus ... 46240-1XpF iemand ervan gehoord?

De kracht van LinkedIn??

Wie helpt mij aan het juiste contact met een influencer in de whisk(e) wereld?
Lukt dit in de bekende zes stappen om met de juiste persoon in contact te komen?
Zoals je ziet op de afbeelding is er een whiskey op de markt met mijn achternaam.
Wat je misschien niet weet is dat ik toevallig ook nog liefhebber ben van whisk(e)y. Zo ben ik lid van de @bwwz (Blue Water Whiskyclub in Zwolle).
Uiteraard was ik een van de eersten in Nederland die de vier verschillende whiskeys van the Busker heeft gekocht. Deze vier verschillend whiskeys, op de markt gebracht door Disaronno International UK zijn echte aanraders.
Nu ben ik er achter gekomen dat er ook fantastische merchandise van the Busker whisky op de markt is.
Via Jaco Schaap van Mitra Zwolle (met een zeer uitgebreide whisky collectie) ben ik inmiddels in het bezit gekomen van een miniatuur vrachtauto van the Busker whiskey.
Zo zie ik op Instagram en op facebook ook dat er een "#buskit unbox" me box op de markt is.
Uiteraard heb ik contact opgenomen met Di Saronno. Daar werd mij te kennen gegeven dat deze box is verstuurd naar whisky influencers
Inmiddels heb ik contacten gelegd met influencers in Schotland, Ierland en zelfs Griekenland, maar is het mij nog niet gelukt om de box (mag leeg) te bemachtigen
Ik roep de hulp in van mijn LinkedIn netwerk. Wil je deze post liken, van een comment voorzien , een review geven over de whiskey, en whiskey liefhebbers taggen.
Ik hoop zo influencer te worden of via de post in de picture te komen van iemand die deze box in huis heeft en deze aan mij wil verkopen. (uiteraard houd ik mij ook aanbevolen voor de getoonde glazen )

#whikey #whisky #buskit #hulpvanmijnlinkedinnetwerk

Nanno’s Profile
linkedin.com/in/nannobusker
Websites

act2connect.nl (Company Website)
netffectief.nl (Company Website)

Twitter
:ier
NannoBusker
0 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: meneer Busker zoekt Busker whisky

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 06 Dec 2021, 18:16

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Alles voor een busker kistje, zelfs als je linked in moet misbruiken voor dit soort onzin terwijl het daar totaal niet voor bedoeld is :HitHead Nu duiken er daar ook al allemaal lui op die ‘alles’ weten van whisky. Want dat is gemaakt van graan en gerijpt op houten vaten.. toch? :gnif

Voor t eerst in m’n leven voel ik een zekere ‘tagvrees’ Als ze het maar laten! :P
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

edwin5
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 536
Lid geworden op: 22 Jan 2015, 14:47

Re: meneer Busker zoekt Busker whisky

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 06 Dec 2021, 19:08

Succes!
0 x

Gebruikersavatar
Reichenbach
Moderator
Moderator
Berichten: 3982
Lid geworden op: 11 Feb 2017, 18:53
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: meneer Busker zoekt Busker whisky

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 06 Dec 2021, 19:12

Als je zelf Busker als achternaam hebt dan kan ik me voorstellen dat het wel aardig is om daarvan wat merchandise te bemachtigen.

Ik moet het doen met mijn naam op een fles bronwater uit de Eifel, dan is een fles whisky wel leuker.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: meneer Busker zoekt Busker whisky

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 06 Dec 2021, 19:20

Reichenbach schreef:Als je zelf Busker als achternaam hebt dan kan ik me voorstellen dat het wel aardig is om daarvan wat merchandise te bemachtigen.

Dan ist goedkoper om zelf wat merchandise te laten drukken… t-shirts vanaf 5€ p/s enzovoorts :gnif

Ik heb een slijter met mijn achternaam, maar korting? Naaaah :(
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

evreeb
Actief lid
Actief lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 14 Jan 2016, 12:27

Re: meneer Busker zoekt Busker whisky

Ongelezen berichtdoor evreeb » 06 Dec 2021, 20:21

Ik heb het makkelijker, ik ga gewoon naar Utrecht.....(Vreeburg).... ik zie veel plaatjes bij Disaronno... maar je kunt ze nergens bestellen??? https://disaronnointernational.nl/portf ... r-whiskey/ ik dacht dat ze niet te bestellen waren, maar bij https://www.hetwhiskyhuis.nl/the-busker ... -malt.html staan ze gewoon ....
0 x


Terug naar “Ierse Whiskey”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten