Merk onbekend: HELP !!!!
-
- Nieuwkomer
Merk onbekend: HELP !!!!
Hoi,
Rare vraag .... ik doe mee aan een pubquiz ..... daar gaat 1 van de rondes over whiskey ..... en ik kom er - als whiskey nono - niet uit.
Dus dacht ik als laatste hoop - ik heb tot morgen einde middag !! - van jullie expertise gebruik te kunnen en mogen maken (?).
Het logo heb ik attached. Mogelijk is het bewerkt om de vraag moelijker te maken.
Iemand die weet welk merk dit is ?
Pim
Rare vraag .... ik doe mee aan een pubquiz ..... daar gaat 1 van de rondes over whiskey ..... en ik kom er - als whiskey nono - niet uit.
Dus dacht ik als laatste hoop - ik heb tot morgen einde middag !! - van jullie expertise gebruik te kunnen en mogen maken (?).
Het logo heb ik attached. Mogelijk is het bewerkt om de vraag moelijker te maken.
Pim
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
0 x
-
- Top bijdrager
-
- Moderator
Re: Merk onbekend: HELP !!!!
Wel een erg obscuur whiskey merk.
Is het geen anagram of rebus? Zoeken op afbeelding heeft zeker ook niks opgeleverd.
Is het geen anagram of rebus? Zoeken op afbeelding heeft zeker ook niks opgeleverd.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
-
- Nieuwkomer
Inderdaad, zoeken op pig, varken, everzwijn, boar, image recognition apps, whiskey sites aflopen.... logo is nergens te vinden. En ja, moet echt een logo zijn, geen rebus. Kan wel zijn dat ze iets herkenbaars uit het logo "weggesneden" hebben uiteraard.
0 x
-
- Senior
Ik vind het eerder op een bierviltje lijken dan op een label van een fles...
0 x
-
- Top bijdrager
Flaming pig is Irish en heeft een varken in logo. Wel iets anders dan afgebeeld, maar kan best een afwijkende versie zijn...... 

0 x
-
- Forum goeroe
Zat initieel ook te denken aan Flaming Pig Whiskey. Hoewel dat merk pas 5 jaar op de markt is (en aan een 'hip imago' werkt), en dit label nog rechtstreeks uit de middeleeuwen stamt
.
Is de vraag ook daadwerkelijk wel merk voert dit label/logo?

Is de vraag ook daadwerkelijk wel merk voert dit label/logo?
0 x
2 ∞ & →
-
- Actief lid
reverse image search levert alleen een plaatje van een t-shirt met exact hetzelfde everzwijn op, niet gerelateerd aan een whiskey.
ik vraag me af of het toch niet een cryptisch bedoelde opdracht is?
ik vraag me af of het toch niet een cryptisch bedoelde opdracht is?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
uglyape schreef:ik vraag me af of het toch niet een cryptisch bedoelde opdracht is?
Het etiket lijkt ook niet op een fles te zitten, maar eerder op een watermeloen?
0 x
-
- Forum goeroe
Pimmie schreef:Het logo heb ik attached. Mogelijk is het bewerkt om de vraag moelijker te maken.
Wellicht zou je even de complete en exacte vraag/opdracht hier neer kunnen zetten? Dan kunnen we wellicht toch inderdaad denken aan een cryptische omschrijving. En anders is het waarschijnlijk echt zo'n obscuur Iers supermarkt blendje van lang geleden, die hebben soms de gekste namen, net als die Schotse blends.
0 x
-
- Nieuwkomer
De opdracht is:
"Ook zo’n succes uit het verleden: de biermerken. Dat valt natuurlijk nog een keer te herhalen, nu met whisk(e)y. Maak van de beginletters van de merken het gevraagde woord!"
Mijn plaatje is 1 van de getoonde "merken" dus.
Een eerdere ronde ging over biermerken, vandaar de verwijzing.
"Ook zo’n succes uit het verleden: de biermerken. Dat valt natuurlijk nog een keer te herhalen, nu met whisk(e)y. Maak van de beginletters van de merken het gevraagde woord!"
Mijn plaatje is 1 van de getoonde "merken" dus.
Een eerdere ronde ging over biermerken, vandaar de verwijzing.
0 x
-
- Actief lid
Heb je de andere wel gevonden? Waren dat gewoon straight-forward merken of obscuur?
Ben nu wel nieuwsgierig geworden , misschien is de eerste letter te achterhalen op basis van het gevraagde woord (als je de andere letters wel hebt)
Ben nu wel nieuwsgierig geworden , misschien is de eerste letter te achterhalen op basis van het gevraagde woord (als je de andere letters wel hebt)
0 x
-
- Nieuwkomer
Allen dank ! Ik ben er uit met de andere letters. Uiteindelijk zou deze dan met een E moeten beginnen. Als ik er ooit nog achter kom, laat ik het weten!
0 x
-
- Actief lid
-
- Senior
Met die E is ie wel te vinden: Erin's Isle .
Complete logo's staan hier:
https://sites.google.com/site/seemymatswhiskyvarious/my-collection/e/erin-s-isle
Complete logo's staan hier:
https://sites.google.com/site/seemymatswhiskyvarious/my-collection/e/erin-s-isle
0 x