Waterford

Als het gaat over Ierse Whiskey.
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Waterford

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 03 Dec 2020, 18:56

Nou vond ik Nc’Nean een positieve uitzondering. Ik zal niet van de daken gaan schreeuwen wat een absolute topdram het is maar ik kreeg wel het gevoel dat dit mooi spul was voor zn leeftijd. Ben benieuwd wat ze over een jaar of 8 uit gaan brengen.
0 x
Afbeelding

Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 03 Dec 2020, 20:25

Harrie schreef:En de hoge scores op WB zijn niet representatief. Je zou de scores van mensen met gesloten flessen niet mee moeten rekenen, dan krijg je denk ik een veel realistischer beeld. Zou mooi zijn als je een dergelijke rekenfunctie op WB had...
(Dat laatste geldt overigens niet alleen voor nieuwe distilleerderijen).

Daar heb ik hier ook al eens een paar woorden over geschreven. Helemaal mee eens dus :goedgedaan.
0 x
Afbeelding

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Harrie » 05 Dec 2020, 10:20

Op WB kijk ik vooral naar de scores van bekenden, mensen van het forum die ik al jaren volg, waarvan ik weet dat ik de scores serieus kan nemen. Henri, Kay, Sören, Dre en ga zo maar door. Niet dat we altijd dezelfde smaak hebben, maar je weet in elk geval dat dat oprechte scores zijn. Als je verder de hoogste paar en de laagste paar scores er uit filtert en scores van mensen met veel dichte flessen, dan krijg ik wel een redelijk objectief beeld.

Het kost een beetje tijd en een kleine investering in een WB-netwerk en wat tijd hier op het forum, maar het is zeker de moeite waard.
2 x
Afbeelding

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 20 Sep 2021, 21:38

Het Google algoritme vond deze wel interessant voor mij. Misschien is dit ook wel zo voor jullie:
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

Thewowbar1986
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 25 Sep 2021, 10:51

Cask1988 schreef:Nou vond ik Nc’Nean een positieve uitzondering. Ik zal niet van de daken gaan schreeuwen wat een absolute topdram het is maar ik kreeg wel het gevoel dat dit mooi spul was voor zn leeftijd. Ben benieuwd wat ze over een jaar of 8 uit gaan brengen.

Klopt, ik vond het ook behoorlijk eigenlijk, ik proefde hem afgelopen weekend voor het eerst en het is niet dat ik het meteen kopen zou, maar het was zeker niet slecht!
0 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Interesse in samples,stuur je email in pb voor de prijslijst
INSTAGRAM : Thewowbar_1986

Terug naar “Ierse Whiskey”