Die 15 en 21 jarige zijn FENOMENAAL!!!!
mvg






WhiskyLiam schreef:Heeft iemand hier ervaring met de Teeling Single Port Cask?
Cor - Vinabc schreef:WhiskyLiam schreef:Heeft iemand hier ervaring met de Teeling Single Port Cask?
Yep, drie maanden geleden geproefd naast de calvados. Die calvados was fruitigiger, frisser. Die port had meer body. Zit prima in elkaar.


mQkz schreef:Ik heb reeds enkele Teelings gedronken en ik moet eerlijk zijn dat ik meestal wel (positief) verrast was, tot ik dan naar het prijskaartje keek uiteraard![]()
Nu zou ik graag zelf eens een fles Teeling kopen, maar graag had ik eerst jullie mening gehoord:
Wat is volgens jullie de beste Teeling als je zowel prijs als kwaliteit in acht neemt?
(Ondanks dat ik hoor dat die heel goed is, heb ik niet het budget om een 24yo Vintage Reserve aan te schaffen)
Freddy schreef:mQkz schreef:Ik heb reeds enkele Teelings gedronken en ik moet eerlijk zijn dat ik meestal wel (positief) verrast was, tot ik dan naar het prijskaartje keek uiteraard![]()
Nu zou ik graag zelf eens een fles Teeling kopen, maar graag had ik eerst jullie mening gehoord:
Wat is volgens jullie de beste Teeling als je zowel prijs als kwaliteit in acht neemt?
(Ondanks dat ik hoor dat die heel goed is, heb ik niet het budget om een 24yo Vintage Reserve aan te schaffen)
Ook wel benieuwd, welke is het lekkerst onder de 50 euro?
mQkz schreef:Ik heb reeds enkele Teelings gedronken en ik moet eerlijk zijn dat ik meestal wel (positief) verrast was, tot ik dan naar het prijskaartje keek uiteraard![]()
Nu zou ik graag zelf eens een fles Teeling kopen, maar graag had ik eerst jullie mening gehoord:
Wat is volgens jullie de beste Teeling als je zowel prijs als kwaliteit in acht neemt?
(Ondanks dat ik hoor dat die heel goed is, heb ik niet het budget om een 24yo Vintage Reserve aan te schaffen)
Freddy schreef:mQkz schreef:Ik heb reeds enkele Teelings gedronken en ik moet eerlijk zijn dat ik meestal wel (positief) verrast was, tot ik dan naar het prijskaartje keek uiteraard![]()
Nu zou ik graag zelf eens een fles Teeling kopen, maar graag had ik eerst jullie mening gehoord:
Wat is volgens jullie de beste Teeling als je zowel prijs als kwaliteit in acht neemt?
(Ondanks dat ik hoor dat die heel goed is, heb ik niet het budget om een 24yo Vintage Reserve aan te schaffen)
Ook wel benieuwd, welke is het lekkerst onder de 50 euro?

Tom2 schreef:Freddy schreef:mQkz schreef:Ik heb reeds enkele Teelings gedronken en ik moet eerlijk zijn dat ik meestal wel (positief) verrast was, tot ik dan naar het prijskaartje keek uiteraard![]()
Nu zou ik graag zelf eens een fles Teeling kopen, maar graag had ik eerst jullie mening gehoord:
Wat is volgens jullie de beste Teeling als je zowel prijs als kwaliteit in acht neemt?
(Ondanks dat ik hoor dat die heel goed is, heb ik niet het budget om een 24yo Vintage Reserve aan te schaffen)
Ook wel benieuwd, welke is het lekkerst onder de 50 euro?
Dan zou ik gewoon voor de Teeling single malt gaan.
laat ik eerst maar met de standaard botteling beginnen.
Michaël schreef:Ben ergens ook wel nieuwsgierig geworden. Zou dan gaan voor de Single Malt of om een volledig nieuwe ervaring op te doen de Single Grain. Ik lees dat beiden jong in smaak zijn. Over de Single Malt schrijft men thans dat er 25 jaar oude malts in opgenomen zijn. De Single Grain is blijkbaar gewoon een jonge whisky. Iemand een idee over hoe jong we het dan hebben?
Of toch voor de Redbreast 12 gaan wanneer ik nog eens een Ier in huis haal. Qua bedrag zitten ze in elkaars buurt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten