De kracht van LinkedIn??
Wie helpt mij aan het juiste contact met een influencer in de whisk(e) wereld?
Lukt dit in de bekende zes stappen om met de juiste persoon in contact te komen?
Zoals je ziet op de afbeelding is er een whiskey op de markt met mijn achternaam.
Wat je misschien niet weet is dat ik toevallig ook nog liefhebber ben van whisk(e)y. Zo ben ik lid van de @bwwz (Blue Water Whiskyclub in Zwolle).
Uiteraard was ik een van de eersten in Nederland die de vier verschillende whiskeys van the Busker heeft gekocht. Deze vier verschillend whiskeys, op de markt gebracht door Disaronno International UK zijn echte aanraders.
Nu ben ik er achter gekomen dat er ook fantastische merchandise van the Busker whisky op de markt is.
Via Jaco Schaap van Mitra Zwolle (met een zeer uitgebreide whisky collectie) ben ik inmiddels in het bezit gekomen van een miniatuur vrachtauto van the Busker whiskey.
Zo zie ik op Instagram en op facebook ook dat er een "#buskit unbox" me box op de markt is.
Uiteraard heb ik contact opgenomen met Di Saronno. Daar werd mij te kennen gegeven dat deze box is verstuurd naar whisky influencers
Inmiddels heb ik contacten gelegd met influencers in Schotland, Ierland en zelfs Griekenland, maar is het mij nog niet gelukt om de box (mag leeg) te bemachtigen
Ik roep de hulp in van mijn LinkedIn netwerk. Wil je deze post liken, van een comment voorzien , een review geven over de whiskey, en whiskey liefhebbers taggen.
Ik hoop zo influencer te worden of via de post in de picture te komen van iemand die deze box in huis heeft en deze aan mij wil verkopen. (uiteraard houd ik mij ook aanbevolen voor de getoonde glazen )
#whikey #whisky #buskit #hulpvanmijnlinkedinnetwerk
Nanno’s Profile
linkedin.com/in/nannobusker
Websites
act2connect.nl (Company Website)
netffectief.nl (Company Website)
NannoBusker

Nu duiken er daar ook al allemaal lui op die ‘alles’ weten van whisky. Want dat is gemaakt van graan en gerijpt op houten vaten.. toch?