Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...

Forum proeverijen, "Nosing and Tastings", al dan niet blind, virtueel of op locatie.
Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8302
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...

Ongelezen berichtdoor Piet » 17 Jan 2014, 10:16

totalatool schreef:Welke optie zou jij nu vinden dat ik moet kiezen, met in het achterhoofd dat cl's vs € mij niet zo boeit, en ik niet kan zeggen dat ik sowieso meedoe?

Ik herhaal maar weer de eerste toelichtingsregels bij de poll:
...je stem uitbrengen als je in principe (= in beginsel, als grondregel) deel wilt (= niet zeker gaat) nemen aan de ('n) volgende VBT...

Het is toch logisch dat als je met vakantie bent of vóór die tijd onder de tram komt je niet mee gaat doen :Scratch

Een duidelijker geval van in principe meedoen dan dat jij beschrijft kan er nauwelijks zijn. Dus stem je:

- Maakt mij niet uit ik doe zo wie zo mee

Of:

- Volume maakt mij niet uit en inhoud mag wel wat duurder
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.

Gebruikersavatar
totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2444
Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59

Re: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...

Ongelezen berichtdoor totalatool » 17 Jan 2014, 10:30

Piet schreef:
totalatool schreef:Welke optie zou jij nu vinden dat ik moet kiezen, met in het achterhoofd dat cl's vs € mij niet zo boeit, en ik niet kan zeggen dat ik sowieso meedoe?

Ik herhaal maar weer de eerste toelichtingsregels bij de poll:
...je stem uitbrengen als je in principe (= in beginsel, als grondregel) deel wilt (= niet zeker gaat) nemen aan de ('n) volgende VBT...

Het is toch logisch dat als je met vakantie bent of vóór die tijd onder de tram komt je niet mee gaat doen :Scratch

Een duidelijker geval van in principe meedoen dan dat jij beschrijft kan er nauwelijks zijn. Dus stem je:

- Maakt mij niet uit ik doe zo wie zo mee

Of:

- Volume maakt mij niet uit en inhoud mag wel wat duurder

Laten we de discussie maar staken. Ik vind "ik doe sowieso mee" echt iets heel anders dan "ik wil in principe, onder voorwaarden, meedoen". Ik heb de poll ingevuld zoals jij wilt, maar daarmee heb je dus ondanks mijn stem "ik doe sowieso mee", geen garantie dat ik meedoe.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8302
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...

Ongelezen berichtdoor Piet » 17 Jan 2014, 10:45

totalatool schreef: geen garantie dat ik meedoe.

Ik dacht dat dat toch inmiddels wel duidelijk is.... al is het maar "deelname indicatie"....

Overigens zijn de bewoordingen van de laatste opties niet de mijne maar op suggestie van forumleden gekozen (eerder in dit onderwerp). Lang leve de inspraak :Tongue
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.

Gebruikersavatar
Banzai
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1136
Lid geworden op: 27 Apr 2013, 22:00
Locatie: Kessel-Lo (Leuven)
Contact:

Re: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...

Ongelezen berichtdoor Banzai » 17 Jan 2014, 10:54

Ik heb in ieder geval al veel goesting in een volgende VBT. Laat maar komen hoor :lekker
0 x
Malt Monkeys Whiskyclub Leuven
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
I_SPEY
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2550
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 17:21
Locatie: Rotterdram

Re: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...

Ongelezen berichtdoor I_SPEY » 17 Jan 2014, 21:20

Piet schreef:
totalatool schreef: geen garantie dat ik meedoe.

Ik dacht dat dat toch inmiddels wel duidelijk is.... al is het maar "deelname indicatie"....

Overigens zijn de bewoordingen van de laatste opties niet de mijne maar op suggestie van forumleden gekozen (eerder in dit onderwerp). Lang leve de inspraak :Tongue


Waarom maken jullie er nu toch zo'n enorm probleem van? Ik begrijp er echt helemaal niets van.... :roll:
Hogere HWF-VBTschool?
0 x
Afbeelding
René - Friend of Ardbeg - Caol Ila - Lagavulin - Laphroaig and many Others
"Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing!"

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...

Ongelezen berichtdoor Matti » 17 Jan 2014, 21:34

I_SPEY schreef:Waarom maken jullie er nu toch zo'n enorm probleem van? Ik begrijp er echt helemaal niets van.... :roll:
Hogere HWF-VBTschool?

Laat ze maar René, ik ben al twee pagina's terug afgehaakt ;)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8302
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...

Ongelezen berichtdoor Piet » 17 Jan 2014, 21:37

I_SPEY schreef:Waarom maken jullie er nu toch zo'n enorm probleem van? Ik begrijp er echt helemaal niets van.... :roll:
Hogere HWF-VBTschool?

Het was inmiddels geluwd hoor.
Heb je inmiddels al je stem uitgebracht dan? Dat is het enige waar het om ging, eenvoudiger kan ik het niet maken. Verder ben ik ook al lang afgehaakt en geldt ook voor mij " Ik begrijp er echt helemaal niets van..".
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.

Gebruikersavatar
totalatool
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2444
Lid geworden op: 08 Jun 2011, 13:59

Re: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...

Ongelezen berichtdoor totalatool » 17 Jan 2014, 22:21

Ok: ik laat me niet graag een mening in de mond leggen. Piet nam aan dat ik zeker niet mee wilde doen, terwijl dat vooral niet de conclusie is die hij had mogen trekken uit mijn niet antwoorden in de poll.
Het ontgaat mij waarom het niet begrepen wordt als ik de nuance probeer duidelijk te maken, maar nu laat ik me weer tot een reactie verleiden. Piet heeft het antwoord dat hij verlangt, ook al is het in mijn ogen nog steeds vrij weinigzeggend...
Maar Piet ziet het goed hoor, even goeie vrienden, laten we er vooral geen drama van maken. :)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8302
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Uitvoering HWF Virtuele Blind Tasting-1, 2 en verder...

Ongelezen berichtdoor Piet » 17 Jan 2014, 22:27

Ook ik ga er niet meer op in.... maar wil wel even kwijt dat de poll anoniem is.

Ik weet niet wie wat stemt. Ik kan daar met veel gedoe direct in de database tabellen wel achter komen maar dat is iets dat ik alleen doe in noodgevallen en wat ik ook niet juist vind. En eerlijk toegegeven, als zoiets hier in een bericht vermeld wordt, kan ik ook wel eens een keer iets missen. Vandaar dat de poll zo handig is.... als indicatie.....
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat in de Zen-tuin.


Terug naar “Het Whisky forum Nosing & Tastings dan wel proeverijen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast