Whisky tasting ideeën Zutphen

Forum proeverijen, "Nosing and Tastings", al dan niet blind, virtueel of op locatie.
Gebruikersavatar
goosebumps
Senior
Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: 01 Okt 2018, 15:12

Whisky tasting ideeën Zutphen

Ongelezen berichtdoor goosebumps » 09 Okt 2018, 09:26

Hallo allemaal,

Voor mijn schoonvader zou ik een whisky tasting willen doen in (de buurt van) Zutphen voor drie personen. Ik besef dat dit geen grote groep is, dus om iemand bij hem thuis te laten komen zou misschien niet interessant zijn? Wellicht, heeft iemand een goed idee voor ons?

Ik zie dat er ook een stadslijterij is, Groenmarkt. Maar ik kan niet vinden of ze ook tastings doen waar we bij aan zouden kunnen slijten.

Alle ideeën zijn welkom!
:nat

Groeten,
Tom
0 x
Afbeelding
"We should always be inspired by bad people and assholes, they are a living example of how we should not to choose to live." Ralfy Mitchel, the search for a whisky bothie

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Whisky tasting ideeën Zutphen

Ongelezen berichtdoor FGG » 09 Okt 2018, 09:32

Ik heb afgelopen zondag zelf een tasting georganiseerd voor de vader van een vriend van me. Ook 3 personen. Heel erg moeilijk is het niet:

- Bepaal wat je wilt proeven
- Bestel een stapel samples van 6cl
- Zorg voor 3 goede tasting-glazen (Copita, Glencairn, Nosingglass)
- Prik een datum

Meer is er niet van.

Ik had er nog een kleine presentatie bij gemaakt om wat informatie te verstrekken. Leuk om te doen.
2 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Gebruikersavatar
goosebumps
Senior
Senior
Berichten: 149
Lid geworden op: 01 Okt 2018, 15:12

Re: Whisky tasting ideeën Zutphen

Ongelezen berichtdoor goosebumps » 09 Okt 2018, 09:42

Inderdaad een leuk idee om te doen. Als je je huiswerk doet, ook voor jezelf leerzaam. Ik houd hem nog ff in gedachten, want iets met iemand die er meer verstand van heeft dan ik lijkt me nog net leuker aangezien het een verjaardagscadeau is. Thanks voor de suggestie, want ik vind het een super goed idee!
1 x
Afbeelding
"We should always be inspired by bad people and assholes, they are a living example of how we should not to choose to live." Ralfy Mitchel, the search for a whisky bothie

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Whisky tasting ideeën Zutphen

Ongelezen berichtdoor FGG » 09 Okt 2018, 09:44

goosebumps schreef:Inderdaad een leuk idee om te doen. Als je je huiswerk doet, ook voor jezelf leerzaam. Ik houd hem nog ff in gedachten, want iets met iemand die er meer verstand van heeft dan ik lijkt me nog net leuker aangezien het een verjaardagscadeau is. Thanks voor de suggestie, want ik vind het een super goed idee!


Je hebt een PB.
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Gebruikersavatar
Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 Nov 2014, 21:17
Locatie: Friesland.
Contact:

Re: Whisky tasting ideeën Zutphen

Ongelezen berichtdoor Freddy » 09 Okt 2019, 17:34

Een paar weken geleden een proeverij met 4 personen bij een lokale slijterij gehad.
Na afloop allemaal met een paar flessen naar huis gegaan daardoor was de proeverij zelfs gratis.
1 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.


Terug naar “Het Whisky forum Nosing & Tastings dan wel proeverijen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten