VBT 12?
-
- Whisk(e)y goeroe
-
- Top bijdrager
Re: VBT 12?
Beide is leuk, maar forumfestival heeft mijn voorkeur. Met name doordat je hier veel meer interactie met elkaar hebt en elkaar daardoor ook gelijk wat beter leert kennen. En het waren altijd heel gezellige avondjes 

1 x
-
- Forum goeroe
Ik heb er even een stukje bijgepakt dat Arthur (de drijfveer achter het HWF Thuisfestival), schreef in het HWF festival topic. In dit topic gaf hij aan, te gaan stoppen met de organisatie van het festival.
Cask1988 schreef:Bedankt voor alle leuke reacties! Ik vond het erg leuk om te doen de afgelopen paar jaar. De traditionele sample mania met Alex en daarna mooie drankjes, goeie gesprekken en een top sigaar was ook altijd heel prima vertoeven
Freezeroz schreef:Fat Bastard! schreef:Op naar een nieuw initiatief?
Dat hoop ik ook.
Arthur heeft de handschoen geworpen, maar die handschoen is nu vrij om opgeraapt te worden door een ander.
Zo is dat! En mocht iemand het thuisfestival format over willen pakken, is dat uiteraard prima!
0 x
-
- Forum goeroe
Freezeroz schreef:Ik heb er even een stukje bijgepakt dat Arthur (de drijfveer achter het HWF Thuisfestival), schreef in het HWF festival topic. In dit topic gaf hij aan, te gaan stoppen met de organisatie van het festival.
Daar was ik me bewust van en daarom gaf ik ook aan dat bij voldoende belangstelling ik, samen met enkele andere forumleden, de handschoen wel wil oppakken.
1 x
-
- Moderator
Samen met Arthur heb ik bijna alle Thuisfestivals gedaan. Arthur was meer van de organisatie, maar het inpakken en verzamelen van alle samplepakketten deden we samen.
Het was altijd heel gezellig en een flinke zaterdag werk. Maar op dit moment ontbreekt mij de tijd om deze organisatie op te pakken.
Voor een thuisfestival moet je er, qua manuren, ongeveer 3 dagen voor uittrekken. Dus de organisatie, wie doet welke fles, wat wordt de line-up, onthullingsfilmpjes, alle betalingen, dozen regelen, sampleflesjes regelen, verpakkingsmateriaal, alles in pakketten verzamelen, samplemania uitzoeken en dan versturen.
Ik heb ook met een stuk of 8 VBT's meegedaan, ook altijd leuk, maar de respons was toch altijd laag. Daardoor werd het te weinig loon naar werken voor de organisatie.
Beide lijkt mij leuk, met beide zal ik weer meedoen!
Het was altijd heel gezellig en een flinke zaterdag werk. Maar op dit moment ontbreekt mij de tijd om deze organisatie op te pakken.
Voor een thuisfestival moet je er, qua manuren, ongeveer 3 dagen voor uittrekken. Dus de organisatie, wie doet welke fles, wat wordt de line-up, onthullingsfilmpjes, alle betalingen, dozen regelen, sampleflesjes regelen, verpakkingsmateriaal, alles in pakketten verzamelen, samplemania uitzoeken en dan versturen.
Ik heb ook met een stuk of 8 VBT's meegedaan, ook altijd leuk, maar de respons was toch altijd laag. Daardoor werd het te weinig loon naar werken voor de organisatie.
Beide lijkt mij leuk, met beide zal ik weer meedoen!

4 x
-
- Forum goeroe
defeatless schreef:Beide lijkt mij leuk, met beide zal ik weer meedoen!
"we beginnen met een all-peated line up!"

11 x
-
- Senior
Ten opzichte van de meeste van jullie, ben ik (natuurlijk) niet zo heel lang (terug) op dit forum.
Eén keer mee mogen doen, met het HWF Thuisfestival..........en wanneer dit opnieuw geintroduceerd wordt, zou ik graag mee willen doen.
Groetjes,
Tonny
Eén keer mee mogen doen, met het HWF Thuisfestival..........en wanneer dit opnieuw geintroduceerd wordt, zou ik graag mee willen doen.
Groetjes,
Tonny
0 x
-
- Forum goeroe
Als ik goed heb geteld, zijn er op dit moment in ieder geval 17 belangstellenden. Ik schat in dat als het evenement daadwerkelijk georganiseerd gaat worden daar nog wel de benodigde 6 forumleden bijkomen. Er lijkt een duidelijke voorkeur voor een thuisfestival.
Volgens mij is nu dan de belangrijkste vraag: welke twee of drie forumleden willen samen met mij de 11e editie van het HWF Thuisfestival organiseren?
Volgens mij is nu dan de belangrijkste vraag: welke twee of drie forumleden willen samen met mij de 11e editie van het HWF Thuisfestival organiseren?
3 x
-
- Forum goeroe
Ik doe zeker mee met een nieuw festival
.
Helpen organiseren lijkt me ook leuk, maar gezien onze onderlinge woon afstand is dat geen reële en handige optie.

Helpen organiseren lijkt me ook leuk, maar gezien onze onderlinge woon afstand is dat geen reële en handige optie.
1 x
-
- Top bijdrager
Als ik goed heb gezocht zit je in regio Nijmegen toch Mermur? Ik had graag meegeholpen, maar logistiek gezien is het wel net ff te ver weg helaas. Hopelijk zijn er leden die wat dichterbij wonen die je kunnen helpen…
1 x
-
- Senior
-
- Moderator
Sorry voor de late reactie:
1. Ik doe graag weer mee
2. Ik verhuis over 4 weken met Nijmegen, dus dan kan ik gewoon fysiek meehelpen
1. Ik doe graag weer mee
2. Ik verhuis over 4 weken met Nijmegen, dus dan kan ik gewoon fysiek meehelpen
5 x
-
- Forum goeroe
Uridium schreef:2. Ik verhuis over 4 weken met Nijmegen, dus dan kan ik gewoon fysiek meehelpen
Waar neem je Nijmegen mee naartoe?

6 x
-
- Moderator
Fat Bastard! schreef:Uridium schreef:2. Ik verhuis over 4 weken met Nijmegen, dus dan kan ik gewoon fysiek meehelpen
Waar neem je Nijmegen mee naartoe?
Werkelijk?! Gaan we nu lopen mierenneuken op evidente 'autocorrectiefouten'?
Dan ben ik er weer klaar mee.
Laat dus maar, ik trek me bij dezen terug.
0 x
-
- Top bijdrager
Ik denk dat dit niet onder mierenneuken valt maar onder humor, maar jammer dat je het zo opvat.
3 x
Terug naar “Het Whisky forum Nosing & Tastings dan wel proeverijen”