Best Blended for the Money

Alles dat niet onder single malt (bovenstaand) valt maar wel Schots is.
Xstream
Senior
Senior
Berichten: 244
Lid geworden op: 04 Jan 2013, 10:40

Re: Best Blended for the Money

Ongelezen berichtdoor Xstream » 14 Nov 2022, 23:58

En een verschrikkelijke website om wat je zoekt te vinden.
0 x
Afbeelding

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2318
Lid geworden op: 22 Jan 2014, 14:34
Locatie: Gouda
Contact:

Re: Best Blended for the Money

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 27 Nov 2022, 12:44

Thewowbar1986 schreef:https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/84093/jb-20-year-old

Iemand hier ervaringen mee? Deze heb ikzelf nog niet geproefd, maar een vatted malt met jongste leeftijd 20 jaar in een decanter die zowat ergens in de jaren 70 verkocht werd, dan zitten hier toch wel wat oldskool malts in en verwacht ik er ook wel wat van...heb onlangs een fles aangeschaft maar die is nog onderweg...iemand hier feedback over? Cheers :belgie-vlag


lekker spul, gaf hem 85 punten, das erg goed voor een blend in mijn beleving
0 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Best Blended for the Money

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 27 Nov 2022, 13:34

Thewowbar1986 schreef:https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/84093/jb-20-year-old

Iemand hier ervaringen mee? Deze heb ikzelf nog niet geproefd, maar een vatted malt met jongste leeftijd 20 jaar in een decanter die zowat ergens in de jaren 70 verkocht werd, dan zitten hier toch wel wat oldskool malts in en verwacht ik er ook wel wat van...heb onlangs een fles aangeschaft maar die is nog onderweg...iemand hier feedback over? Cheers :belgie-vlag

Mijn feedback is dat ik m graag zou proberen als je m open trekt :bigsmile pb me maar als het zover is en je kunt een sample missen!
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Casketje
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 623
Lid geworden op: 02 Jan 2018, 12:51
Locatie: Gent

Re: Best Blended for the Money

Ongelezen berichtdoor Casketje » 27 Nov 2022, 13:54

Vorige week zowel de SRV5 als de TB/BSW blend van Thompson Bros geproefd en gekocht, respectievelijk voor £34 en £35. De SRV5 is een blend van 2 Highland malts (vermoedelijk Dailuaine/Clynelish) en een Islay (zeer in de achtergrond), de TB/BSW bevat oudere whisky die door een fout in de botteling hal in hun handen is gekomen. Allebei zéér leuk om aan single malt snobs voor te schotelen. ;)
2 x

Gebruikersavatar
Thewowbar1986
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 701
Lid geworden op: 11 Dec 2020, 19:05

Re: Best Blended for the Money

Ongelezen berichtdoor Thewowbar1986 » 27 Nov 2022, 14:52

Cask1988 schreef:
Thewowbar1986 schreef:https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/84093/jb-20-year-old

Iemand hier ervaringen mee? Deze heb ikzelf nog niet geproefd, maar een vatted malt met jongste leeftijd 20 jaar in een decanter die zowat ergens in de jaren 70 verkocht werd, dan zitten hier toch wel wat oldskool malts in en verwacht ik er ook wel wat van...heb onlangs een fles aangeschaft maar die is nog onderweg...iemand hier feedback over? Cheers :belgie-vlag

Mijn feedback is dat ik m graag zou proberen als je m open trekt :bigsmile pb me maar als het zover is en je kunt een sample missen!


:P Ik heb dat alvast genoteerd! :Proost
1 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Interesse in samples,stuur je email in pb voor de prijslijst
INSTAGRAM : Thewowbar_1986


Terug naar “Overige Schotse Whisky”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten