André schreef:Heren,
Voor geweldige bieren bestaan volgens mij ook wel andere fora.
Glen Talloch zou ook een forum moeten bestaan.
Voor alle 3 de liefhebbers.
André schreef:Heren,
Voor geweldige bieren bestaan volgens mij ook wel andere fora.
, want anders hadden ze die site nooit zo mooi ingericht en was het product inmiddels wel verdwenen. 
André schreef:Boris, tuurlijk, gewoon doen wat je zelf goeddunkt, andere mensen kunnen je smaak tenslotte niet voor jou bepalen.![]()
Enne, Peter, het zijn er vast wel meer dan 3, want anders hadden ze die site nooit zo mooi ingericht en was het product inmiddels wel verdwenen.

Nino schreef:Eens in de zoveel tijd een krat amstel wegtikken met een maat niks mis mee.![]()
Ik geniet al zoveel van andere dingen, dus op zo'n moment verstand ff op nul![]()
Maar inderdaad die hoofdpijn

Oogadal schreef:Nino schreef:Eens in de zoveel tijd een krat amstel wegtikken met een maat niks mis mee.![]()
Ik geniet al zoveel van andere dingen, dus op zo'n moment verstand ff op nul![]()
Maar inderdaad die hoofdpijn
Wat dacht je? Koppijn zat gehad, ik geef die TURV maar aan die toffe peer die zelf wel top spul aan me schenkt

Oogadal schreef:Zeker niet! Maar ik wel zo mn gedachten wat ze met de man zouden moeten doen die dit in een fles durft te gieten en ook nog te koop zet.... Heeft met een heel klein eiland te maken zonder andere mensen en al helemaal geen enkele vorm van communicatie. Met heel veel haaien er omheen en geen bootjes enzo.
Man, man, dit moet toch wel het goorste zijn wat ik ooit geproefd heb! Zure melk is er lekker bij...

als ik probeer er een fles wijn of cognac aan toe te voegen wordt dat ook niet geaccepteerd... waarom deze "spirit" dan wel

MBC schreef:Blijft uberhaupt bizar dat je "niet whiskies" op WB mag plaatsenals ik probeer er een fles wijn of cognac aan toe te voegen wordt dat ook niet geaccepteerd... waarom deze "spirit" dan wel
![]()
Iemand zou voor de grap eens die 2 tientjes voor een fles moeten investen en deze op CataWiki zetten, zal je zien dat ie 3 keer over de kop gaat
BorisR schreef:@andre
Toch nog iemand die antwoord geeft op mijn vraag ipv kritiek geven op een van de goedkoopste blends van Nederland. Bedankt. Ik denk dat ik binnenkort eens een flesje meeneem als daily dram om het nog eens te proberen.
Terug naar “Overige Schotse Whisky”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast