JayDie schreef:Pat's Wine: Distilleerderij: Jhonnie Walker![]()
Haha, erboven staat het goed. Stomme fout idd, maarja een typ foutje is zo gemaakt

JayDie schreef:Pat's Wine: Distilleerderij: Jhonnie Walker![]()
cordehaan schreef:Dag liefhebbers!
Voor een huwelijkskado gaan we een vriend de Johnnie Walker 'rainbow' kado doen (flessen van 0.7 liter). Inmiddels zijn bijna alle kleuren (black, green, gold en blue) aangeschaft. De red ontbreekt dus nog. Natuurlijk is die overal verkrijgbaar, maar het nadeel is dat deze fles overal zonder doos verkocht wordt! Het zou wat lullig zijn om een kado met vier dozen en een losse fles te moeten geven, dus mijn vraag is wel duidelijk: is de red label (0.7 liter) ook MET doos verkrijgbaar? En zo ja, waar dan? Alle info is welkom, mensen!
groet,
Cor

cordehaan schreef:Dag liefhebbers!
Voor een huwelijkskado gaan we een vriend de Johnnie Walker 'rainbow' kado doen (flessen van 0.7 liter). Inmiddels zijn bijna alle kleuren (black, green, gold en blue) aangeschaft. De red ontbreekt dus nog. Natuurlijk is die overal verkrijgbaar, maar het nadeel is dat deze fles overal zonder doos verkocht wordt! Het zou wat lullig zijn om een kado met vier dozen en een losse fles te moeten geven, dus mijn vraag is wel duidelijk: is de red label (0.7 liter) ook MET doos verkrijgbaar? En zo ja, waar dan? Alle info is welkom, mensen!
groet,
Cor
KSB66 schreef:Zie PM
Vanwaar dat niet hier te posten?

Syco schreef:Ik kwam er laatst achter dat Johnnie Walker, een nieuwe versie op de markt heeft gebracht, genaamd double black!

Ja, sorry hoor, maar misschien ben ik 'n beetje gaga aan het worden, want wat betekent iig in iig ik had er nog nooit eerder...?? Of is het 'n tikfoutje?Syco schreef:Sorry, niet goed terug gekeken, iig ik had er nog nooit eerder van gehoord

johan brugge schreef:In Ieder Geval??

Ja, sorry hoor, maar misschien ben ik 'n beetje gaga aan het worden, want wat betekent iig in iig ik had er nog nooit eerder...?? Of is het 'n tikfoutje? So sorrrry, hoor! Ik wil altijd alles graag weten én begrijpen
Syco schreef:Moet ik me weer verontschuldigen
Alles komt goed Terug naar “Overige Schotse Whisky”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten