Gin - Hendrickx

Uitstapjes naar andere distillaten zoals Rum, Jenever, Calvados, Grappa, Cognac, Armagnac, Gin, Eau de Vie's, Tequila, Mezcal, (W)Vodka, etc.
Geluksknikker
Actief lid
Actief lid

Re: Gin - Hendrickx

Ongelezen berichtdoor Geluksknikker » 27 Nov 2016, 14:35

mdvanderheide schreef:Monkey 47 dry gin, erg lekker!

Ook mijn favoriet. Ik heb een redelijk gin collectie, maar ik ben een beetje klaar met de hele kruidige meer geparfumeerde gins. De blijvertjes zijn uiteindelijk Tanquaray10, Beefeather24, Monkey47, Copperhead
0 x

19dave91
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor 19dave91 » 28 Dec 2016, 20:16

Ben ook al enkele jaren gin-tonic fan. Nog voordat ik het goddelijke gouden drankje (whisky) had ontdekt was ik al verkocht aan gin.

Voor de simpele gin tonic pak ik meestal de gordons gin ( de standaard dry, elderflower of crispy cucumber) bombay of een andere leuke aanbieding.

Echter voor de betere gin tonics, waarbij ik dus de fevertree tonic, fentimans of thomas henry tonic gebruik ik ook andere gins.

Meestal de:
Bobby's
William chase
Wint & lila (naam weet ik niet zeker de witte fles)
Sloanes
Gin Mare
Nolet

Echter wissel ik veel en probeer ik ook veel nieuwe gins uit.
0 x
Afbeelding

Thesinglemalt
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Thesinglemalt » 18 Jan 2017, 10:06

Gek op de bobby's gin met nootmuskaat en dan de gever tree tonic water !
0 x

Dr.rick
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Dr.rick » 19 Jan 2017, 09:52

Is ook gewoon erg lekker op z'n tijd. Een goed alternatief vind ik de Bobby's, maar voor mij nog steeds de lekkerste is de bulldog. Hou niet van een enorm bittere en uitgesproken gin tonic. Bulldog, fever tree en een schijfje sinaasappel! Heerlijk!
0 x

Terug naar “Andere distillaten zoals Rum, Jenever, Calvados, Grappa, Cognac etc.”