zeer lekkere super zachte rum.
voor mij ook een beetje een speciale aangezien ik die gekocht heb ik het Rum museum in Havana

Beste redactie,
Als liefhebber van gedestilleerde dranken wil ik u graag wat meer vertellen over Bols Corenwyn. Er worden een tweetal nieuwe producten in gelimiteerde oplage op de markt gebracht, waarbij wij u de mogelijkheid bieden om te proeven. De eerste is een speciale single barrel cask strength Corenwyn, die 14 jaar heeft gerijpt op een eikenhouten bourbon vat. De tweede is een Corenwyn VOC editie, die vernoemd is naar een specifiek VOC schip, geïnspireerd door de rijke historie, die de VOC heeft met Lucas Bols.
Graag nodig ik u daarom uit om aanwezig te zijn bij een exclusieve tasting & veiling op 16 november als onderdeel van het Internationaal Whisky Festival in Den Haag. Vanaf 17.30 uur bent u van harte welkom in het Nutshuis op de Riviermarkt 5 in Den Haag. De proeverij van verschillende Corenwynen met hapjes zal plaatsvinden van 18.00 uur tot 18.45 uur. Aansluitend zal de eerste fles Corenwyn Single Barrel Cask Strength met nr 1/300 geveild worden, waarbij de opbrengst naar een goed doel zal gaan. Daarnaast nodigen we u op 16 november ook graag uit voor een bezoek aan het Internationaal Whisky Festival. Ofwel tijdens de VIP middag (13.00-17.00 uur) voor de proeverij of daarna op de bezoekers avond (17.00-23.00 uur).
Roballeman schreef:Heb onlangs een fles Ron de Jeremy gekregen. Ben helemaal nooit zo'n rumdrinker geweest maar deze smaakt me verrassend goed! Is er iemand die dit merk ook kent/er meer van weet?
Yapi schreef:Roballeman schreef:Heb onlangs een fles Ron de Jeremy gekregen. Ben helemaal nooit zo'n rumdrinker geweest maar deze smaakt me verrassend goed! Is er iemand die dit merk ook kent/er meer van weet?
Eh... die is behoorlijk bekent om zijn eh... laten we zeggen 'veelvuldig sap'...![]()
Nog nooit gehoord van Ron Jeremy?
Piet schreef:Lucas Bols Corenwijn "De Drie Papegaaien", 38%. Drinkt makkelijk weg.
mysteryxxx schreef:cola![]()
Terug naar “Andere distillaten zoals Rum, Jenever, Calvados, Grappa, Cognac etc.”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten